3 har blitt 4 Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Sykla akkurat t butikken(i stormen)og gjett hva som sto der??JULEBRUS! Gjett hva jeg drikker nå da;-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 yumm, yumm Håper de har fått inn Lerum sin julebrus også i år
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Gleder meg til lightutgaven kommer. Husker ikke hvem som hadde den, var det Rignes tro? Kikker i butikken hver gang jeg er der, men har ikke kommet her enda... Den kommer nok høyt opp på lista mi over mulig fare for "Pica"....
3 har blitt 4 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Liker egentlig ikke brus jeg,men d er noe spesielt m julebrusen..Får prøve å begrense det litt da;-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 julebrus er kjempe digg, jeg drikker sjeldent brus ellers for jeg syntes det blir for søtt å foe mye kullsyre, men julebrus drikker jeg.. er jo så teit for det er jo virkelig søt kullsre drikk. hehe.
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Den hamar julebrusen er den aller beste syns jeg,deilig champagne smak,litt søt men du så godt alikevel...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Arendals Julebrus med nisse som spiller trekkspill på!!! Helt fantastisk. Skulle virkelig ønske den kom i light utgave i år....
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 åååå..dahls julebrus værdens beste brus håper de selger den her i strømmen , viss ikke må eg få gubben til å kjør til tr.heim å kjøp til meg!!!hehe..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Dahls e bæst!!! Nettigull: Har hørt rykter om at de skal begynne å ta inn Dahls her på Østlandet! Bunnpris skal visst ta inn!! Skal sjekke på Lørenskog på Ultra og for det var det noen som snakka om at skulle skje!
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 ojojojojojojojojoj så bra..jula er ( kanskje) berget.. men hva me alle brusshopen som er rundt om kring, tar ikke de inn det meste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå