Gå til innhold

julebrus!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykla akkurat t butikken(i stormen)og gjett hva som sto der??JULEBRUS!

Gjett hva jeg drikker nå da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yumm, yumm :) Håper de har fått inn Lerum sin julebrus også i år :)

Skrevet

Gleder meg til lightutgaven kommer. Husker ikke hvem som hadde den, var det Rignes tro? Kikker i butikken hver gang jeg er der, men har ikke kommet her enda... Den kommer nok høyt opp på lista mi over mulig fare for "Pica"....

Skrevet

Liker egentlig ikke brus jeg,men d er noe spesielt m julebrusen..Får prøve å begrense det litt da;-)

Skrevet

julebrus er kjempe digg, jeg drikker sjeldent brus ellers for jeg syntes det blir for søtt å foe mye kullsyre, men julebrus drikker jeg.. er jo så teit for det er jo virkelig søt kullsre drikk. hehe.

Skrevet

Den hamar julebrusen er den aller beste syns jeg,deilig champagne smak,litt søt men du så godt alikevel...

Skrevet

Arendals Julebrus med nisse som spiller trekkspill på!!! Helt fantastisk. Skulle virkelig ønske den kom i light utgave i år....

Skrevet

åååå..dahls julebrus værdens beste brus :)

håper de selger den her i strømmen , viss ikke må eg få gubben til å kjør til tr.heim å kjøp til meg!!!hehe..

Skrevet

Dahls e bæst!!! :D

Nettigull: Har hørt rykter om at de skal begynne å ta inn Dahls her på Østlandet! :D Bunnpris skal visst ta inn!! :D Skal sjekke på Lørenskog på Ultra og for det var det noen som snakka om at skulle skje! ;)

Skrevet

ojojojojojojojojoj :D

så bra..jula er ( kanskje) berget..

men hva me alle brusshopen som er rundt om kring, tar ikke de inn det meste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...