browneye Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har sterilisert ei katte? Min ble operert i går og holder på å gå meg på nervene allerede...den vil bare ut..stakkar lille! Men pga av infeksjonsfaren ble jeg anbefalt å holde den inne i hvertfall 12 dager....! Hvor lenge holdt dere ders katte inne? Uff......har så vondt av den...men vet det er dens eget beste å hvertfall være inne i 2 dager!
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 har hankatt vi da og han kunne gå ut allerede 2 dagen sa vetrinæren.. så lenge det så bra ut så skulle ikke det være et problem =) men har du hokatt så må du nok belage deg på 2 uker pga sting ol.
2 små orkaner Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Vår hunkatt kom ut etter 1 uke. Da var hun også helt vill. For kattene skyld er det bast h*n er inne en stund så der ikke går infeksjon i såret. Er jo mye lettere å få smuss i såret når katten er ute.
Nummer tre <3 Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 min hunkatt er akkurat blitt sterilisert.. hun har fått litt infeksjon i tilleg da, så hun blir nok inne i ihvertfall to uker tilsammen, men vanligste er vel rundt en uke.. tror du må se ann såret litt, hvordan det gror..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå