~Roskva~ Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hurra!!!! tenk så fort tiden går, bare 12 uker igjen...
meg & mine små Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Velkommen inn hit, siste etappe er alltid spennende
is_rose *overtid* Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hei hei! Velkommen hi ) Synes tiden her går veldig fort..hehe...blir kanskje litt annerledes når jeg går i permisjon til helgen.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 permisjonstiden går som regel litt saktere ja..
Athina' Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Velkommen! :-) Det tok litt tid med deg ja, trodde du hadde grodd fast på 2.tri jeg :-) Prøvde å si fra til deg inne på 2.tri at du skulle ha vært her forrige lørdag du hvis du har termin 7.01, men neida du bare forstatte å være der inne på 2.tri du hehe
~Roskva~ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 Hehehe, så koselig at så mange tar seg tid til å svare på en sånn liten tråd som denne :-) Terminen min har blitt flytta til 10. januar, på UL, men jeg kjenner ikke at jeg gidder å prøve å endre nicket enda en gang... Det var så mye styr sist. Men nå er jeg i alle fall endelig i 3. trimester, og vi må se å komme oss ut og bestille den derre vogna snart... Og sprinkelseng. Og skinnpose. Og hva vi nå ellers kommer til å trenge av utstyr... Har følelsen av å ha litt dårlig tid, nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå