Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg sendte CV`en min til min svigerbror som nettopp har fått seg ny jobb. Og nå har jeg fått mail fra sjefen hans om at han vil ha meg inn til intervju.... og jeg som hadde bestemt meg for å fortsette der jeg er en stund til... men føler jeg ikke har noe å tape på å stille opp på intervju iallefall. De vet også at jeg er hjemme i mammapermisjon :-) Og så er jo arbeidsplassen ca 2,5 mil nærmere hjemme enn der jeg jobber i dag hehe Har ingen forhåpninger eller ønsker egentlig, men spennende er det jo endog :-)
Millapril Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Wow, så spennende! Alltid gøy å gå på intervju og høre hva som kan skje. Tenk så moro med ny jobb som i tillegg er nærmere hjemme. Det kommer sikkert godt med i en hektisk hverdag etterhvert. Lykke til, uansett!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Lykke til. Så spennende da. Bare å gå for det om det er noe spennende.
Tussi og Maja Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jøss, så spennende da! Ikke noe å tape på det. Bra med intervju-erfaring også. Og hvis det i tillegg skulle dukke opp en spennende ny jobb nærmere hjemmet... Kult da! Lykke til!
Solstråle72 Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Spennende, lykke til! Blir sikkert greit med en jobb nærmere hjemmet etterhvert. Hvis dette er en mer spennende jobb enn den du har, så er det bare å slå til! En god sjangse til å forhandle bedre lønn også :-):-):-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Det høres jo veldig spennende ut! Kan være greit å vurdere noe litt nærmere, jeg synes også det å kjøre gjennom byen i rush'en er noe herk. Lykke til :-)
Bellen^2 Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Næh, så moro! Å gå på intervju er jo alltid spennende, og ikke minst god erfaring. Det er jo bare å troppe opp med åpent sinn det og høre hva de har å tilby:) Uansett så høres jo kortere reisevei deilig ut. Masse masse lykke til!
Två små trollungar Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Så spennende! Og lykke til! Vad er det for jobb?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2007 Aner faktisk ikke hva slags jobb de kan tilby :-) Har ikke søkt direkte på noen stilling, men min svigerbror sendte CV`en min til dem så det blir spennende å se om de tilbyr meg noe :-) Skal på intervju på tirsdag 12:30 ....kjenner jeg grugleder meg litt. Er jo ikke sånn at jeg bare MÅ ha den jobben, så jeg tar det som en erfaring og tilbakemelding på hvordan min arbeidserfaring gjør seg i markedet :-) Er jo ca 5 år siden jeg var på intervju sist så jeg må si jeg føler meg en smule rusten ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå