madde på pergo Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er på dag 18 i dag... Da er vel EL over???
Fru Anna Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 det kommer ann på hvor lang syklus du har. Jeg har en syklus på 35-36 dager og da er EL på dag 20-21 hos meg. Men hvis du har en "normal" syklus på 28 dager så har nok EL vært. Men hvis ikke du tar EL-tester så kan du jo ikke være helt sikker for det kan alltid hende en får en sen EL en gang iblant, så jeg ville bare kjørt på jeg i tilfelle EL ikke har vært. Du kan jo også merke det litt på symptomer, f.eks. en 3-4 dager etter EL begynner jeg å få ømme pupper osv. så da vet jeg at nå har EL vært og da er det bare den evindelige ventingen igejn! Lykke til, håper dette var til noen hjelp:)
madde på pergo Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Uff! All denne ventingen! Man blir jo gal av dette! Får jo ikke konsentrert meg på jobben og alt jeg tenker på er å kjenne på symptomer...hihi... Men, nå har jeg akkurat lært meg hva dytte betyr! Så nå dytter jeg denne litt opp=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå