Gå til innhold

Dere som har brukt gavekort fra FAME.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får jo en times fotografering og et lite bilde i ramme. Men kan man få med bildene på en CD? Eller får man ingen bilder uten å kjøpe de ferdig på fotopapir?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få med bildenen på cd, for X antalll kroner.

Skrevet

du kan kjøpe cd`n med alle rettigheter slik at du kan forstørre hvor mange du vil etc - 14 700kr (eller no...)

eller cd hvor du kan få med bildene, men de er i en dårligere opplysning slik at du ikke skal kunne forstørre de - men det skulle fint la seg gjøre å ta med til fotobutikk å printe ut i normal bilde str. Jeg kjøpte denne - 4700kr. ( det var så MANGE bra bilder - så jeg klarte ikke plukke ut...hehe)

Skrevet

Vi gjorde noe slemt.. Kjøpte den mappa med 15 bilder, og scanna alle sammen, tok de med til en annen fotograf og fikk laget kopier, opp mot 20*30 cm. Men ikke si det til noen ;)

Skrevet

hvor mye betalte du for den mappa?

Skrevet

Oki... Noen som vet hvor lenge de har bildene våre inne? Vi tok i fjor en gang...

Skrevet

Mener de sa 6 mnd....

Skrevet

vi fikk beskjed om at de kom til å ringe og høre om vi ville ha flere kopier før de slettet bildene...

Skrevet

De har dem ikke lenger nei...:S Det var dumt.. vanligvis er det jo ca 10 år hos fotografer..

Skrevet

oki.. jeg håper det, løvejenta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...