Gå til innhold

NYTTÅRS BARN!! og en fisker til far....

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI...

Har termin nyttårsaften eg og det er jo litt rart synest eg!! Skal i allefall prøve og knipe igjen til etter 00.00 , Kjem ingenting ut av denne kroppen FØR 2008 nei... det har eg bestemt meg for!!

To barn fra før og de gleder seg, MEN så reiser mannen min på sjøen 2 januar så eg GRUER MEG veldig til fødselen og barsel tida etterpå.. hjemme aleine en mnd og skal klare ALT sjøl med lekseoppfølging, kjøring til og fra barne hagen, middags laging, husvask og den store kles vasken!! Korleis skal ting gå seg til...

Får gjøre som Baloo i Jungelboken..." Ta livet som det faller seg, ja ta det som det faller seg. Gi blaffen i bekymringer og.......

GOD HØST FOLKENS!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det hørtes tungt ut.

Det er klart at når han er fisker, så kan han ikke bare la være å dra på havet, men det passa jo litt dårlig da, kan du si :-)

Du har ikke mor, søstre eller gode venninner i nærheten som du kan mønstre i barsel-perioden, da? Noen som kan ta barnehage-kjøring og klesvask for deg, for eksempel?

Skrevet

Er det ikke noe med at alle fedre har krav på 2 ukers fødselsperm, men ikke nødvendigvis betalt?! Kanskje han evt da kan få to uker hjemme...?

Hørtes uansett ut som en travel situasjon for deg, håper det ordner seg! Som Roskva sier, kanskje du har familie eller noen andre som kan avlaste deg litt??

Godt å høre du har humøret i orden, og en positiv innstilling:o)

Skrevet

mamma bor 1 og en halv ime borte men stiller opp når ho har fri fra jobb... så eg rekner med at dette skal gå seg fint til, måtte bare få ut litt frustrasjon! klart man er full i tanker og følelser rundt alt som skal skje siste del av svangerskapet...

He he... Eg kan jo være så ondskaps full at eg håper noe er galt med maskina på båten rett etter jul slik at den må på verksted!!! kryss fingrene sammen med meg da jenter!! He he mini demon...

Skrevet

kanskje han kan stå to turer på rad, og heller ta den turen fri:p regner med han er på tur nå, skal ha fri, og så reise igjen.. varer vell omtrent 6 uker disse turene?

Skrevet

DET hadde jo vore himmelen men ikke på denne båten nei... der har dei bare et mannskap så de fisker de kvotene de skal ha og er hjemme mellom øktene...

Men som sagt... det ordner seg nok og håpet om motor havari er jo der, he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...