Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 "Du har nå kommet til en telefonsvarer for x legesenter. Vår telefontid er fra 08.30 til........." Ja så ta telfonen da for nå er klokka faktisk 08.42!!! Sovet litt dårlig i natt så humøret er såååååå strålende:)
Lilly 79 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Det er ikke bare litt irriterende, det er DRITIRRITERENDE! Sånn er det alltid når jeg skal ringe sykehuset, på den avd. jeg tilhører. Trenger ikke å ha sovet dårlig for å kjenne det tikker i tinninga jeg altså.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 jepp! 20 min siden de åpnet nå. Jeg skal avbestille en time jeg har i dag og tenkte de kanskje ville vite det.....nå lurer jeg på om jeg bare skal drite i det. Ikke min feil at de ikke tar tlf.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 du må ikke drite i det,da må du betale legetimen. den skal vel egentlig avbestilles dagen i forveien.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 jeg må ikke betale uansett for det er mikrosnupp som har time. Vi var på legevakten sent i går kveld så da trenger hun ikke timen. Kan jo gå for moro skyld, men hun begynner å bli rimelig lei folk i hvite frakker:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg fikk regning på legetime, svangerskapskontroll jeg ikke møtte opp på fordi jeg var litt opptatt med å ha hyperemesis.. Jeg ringte hele dagen, de svarte ikke.. Men jaggu fikk jeg en regning. Jeg nektet å betale da.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 har du hørt helt til slutten av svareren? fikk sånn svarer en gang, og jeg ble jo irritert da klokken nærmet seg halv 10. men de hadde byttet ut hele greia, og da jeg hørte resten av båndet var det "vent litt, så får du snakke med sentralbordet..."
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 hørt på hele ja. Fikk svar 09.50. Måtte da spørre om de hadde sovet lenge:) Fikk avbestilt timen, men hadde de ikke svart hadde jeg droppet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå