Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare se om ting jeg skriver blir fylt av krussedingser i dag å før jeg svarer på noe =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken mobil er det du bruker? Er det med fullt tastatur? Det er kanskje en knapp som er aktivert slik at du kan bruke sånne dollartegn m.m. eller så er tastaturet kanskje ikke inntilt på vesteuropeisk?

Bare noen forslag :-)

Skrevet

det kan hende at den ikke er instilt på norsk... men det vet jeg jo ikke... for krussedullene dine kommer jo der du vil skrive Æ Ø Å... og det er jo ikke veldig mange språk i verden som bruker de bokstavene...

jeg heier på deg uansett jeg :-) med eller uten krussedingser!

:-)))

Skrevet

her i huset ligger ikke akkurat mobilene i fred vet jeg, så det trenger jo strengt tatt ikke være du som har trkka på noe :-) du bor jo sammen med ganske mange mener jeg ;-)))

Skrevet

hehehehe... jeg bler av at du til og med skriver BLÆH med krusseduller :-)

Skrevet

Jeg tror fortsatt det må være en knapp du må trykke på på for å deaktivere disse krusedull-tegnene...

Du får ha en krusedull-fin dag, da :-)

Skrevet

Jeg tror du må ha vært borti tasten som skifter skrivespråk på telefonen din. På min Nokia kan man endre språk når man er inne og skriver meldinger, da er det en valgfunksjon som heter skrivespråk. Sjekk om den står på norsk...

Skrevet

Det er nesten litt mystisk med de nye krussedingsene du har lagt det til her inne. Ser jo at etterforskningsavsnittet er godt i gang med å prøve å finne ut hva som har skjedd. Vi trenger kanskje litt høstkrim her inne. Sa jeg krim... kanskje noen har kidnappet, bortført og myrdet de opprinnelige tegnene dine? ...

Skrevet

He he, kanskje det ja. Eller kanskje de har tatt seg en velfortjent, forsinket høstferie??

Men jeg er sånn at hvis noe ikke funker, og da mener jeg spesielt data, mobil, dvd med hdd o.l. så kverner det i hodet mitt til det jeg har fått fixet det. Så sånn er jeg :-)

Skrevet

ja eller så bare syr du en ny :-)))

Skrevet

Eller kanskje vi bare skal stÃtte henne med slike tegn vi ogsÃ¥?

He he, nå er jeg i det morsomme hjørnet.

Håper du finner ut av det. Det går jo an å ringe support hos noia for å høre hva du kan gjøre for å fjerne det?

Skrevet

tror ikke jeg vil være med på den trenden - hihihi

syns det er komisk:)) disse unge guttene som er så flinke til å etterforske på sånne tekniske duppeditter må da kunne hjelpe deg, hvis du har noen i nærheten...!

har det forresten blitt sentralstøvsuger på deg?

Skrevet

Du må gjøre om til norsk...

Og du.. om du ikke fikk til å skrive ut takkekorta, så ta de opp i world først! også print ut.. Om du ikke får det til skal jeg lagre et world dokument til deg i morgen! Skrik om du trenger det..!!

(Noe skriveleifer her.. sorry..)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...