Venter på 3_de spire Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Sist uke lava snøen ned hjemme hos oss. Fikk julestemning med en gang. Gleder meg så masse til jul!! Kjøpe julegaver, bake sammen med barna, pynte juletreet, adventskalender, god mat og hjemmekos. Og etter jul, går det fort til vi skal starte prøving... :)
Nummer tre <3 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 oj! lava snøen?? hvor i norge er det du bor a? her har det vært mildvær de siste dagene faktisk.. ganske deilig for det har vært rimelig kaldt! gleder meg også masse til julen.. Det som er så utrolig trist er at jeg jobber på et storsenter og der starter jula rimelig tidlig, så jeg har jo rukket å få julestemning både fire og fem ganger før jul og det ødelegger litt når jula endelig kommer for fullt! Men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg!!! Skal ha juleverksted med svigers og pepperkakebaking med mamma så det blir helmaks! Gleder meg til å pynte juletre og pynte i leiligheten! åååhh, det blir kos! Også er jeg litt spent på hva mamma skal lage på julaften! Tidligere har vi pleid å ha både pinnekjøtt og ribbe, men mamma vil bare lage en rett i år, og det skjønner jeg VELDIG godt! Mye jobb da! Hva pleier dere å spise?
Venter på 3_de spire Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Vi bor i Gudbrandsdalen vi. Snødde som bare det torsdag, så da laga vi 3 snømenn i hagen. Var bare torsdag da, har vært mildvær etterpå. +7 i dag. (Er spådd snø igjen i kveld/natt og i morgen da) Det ødelegger at julebrusen og julemarsipanen og alt stasjet kommer frem i butikkene alt for tidlig! Trenger ikke komme for i månedsskifte november/desember etter min mening. Vi spiser pinnekjøtt på juleaften. Jeg er vant til å spise svineribbe på juleaften fra hjemme, men mannen min vil ha pinnekjøtt. Og det synes jeg er helt greit. Har laget våre tradisjoner sammen og storkoser oss i jula!! Til dessert bruker jeg å lage hjemmelaget karamellpudding. Nam..nam...
AO3 Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Dette blir den første julen vi skal feire sammen. I fjor feiret vi med våre familier separat, men i år skal vi være sammen, antagelig sammen med hans familie. Gleder meg til det! Blir nok en veldig annerledes jul...
Nummer tre <3 Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 oj!! hjemmelaget karamell pudding!!!!!!!!!!! *nam-nam* da kommer jeg hjem til deg i jula! vi skal også feire jula sammen for første gang i år.. siden vi har bestemt oss for å prøve til våren og sånn så syns vi det var tullete å skulle feire hver for oss.. Blir hos mamma i år, så får vi dra til svigers neste år! ikke like lett å gjøre alle til lags...
Venter på 3_de spire Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, det er kjempe godt!! Eneste gangen i året jeg lager det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå