Gå til innhold

Vurderer familievernkontor - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidlig i forholdet og gravid. Vurderer familievernkontor, for jeg er fortsatt ukomfortabel med hans forhold til eksen. Har noen erfaringer fra møter på familivernkontoret?

Hun har en sønn han fikk et nært forhold til, så nå har de sporadisk kontakt knyttet til dette.

Utover dette har hun tidvis trengt hans følelsesmessige støtte og vært svært bebreidende i forhold til at forholdet deres ikke førte fram. Hun føler seg sviktet, og har hatt intense meldingsseanser med min sambo hvor han unnskylder seg og kryper. Hun er nå sammen med mannen sin igjen. Jeg har hele tiden sagt at jeg synes det er greit at de har kontakt vedr. sønnen – ”Alt for barna” – men merker at jeg blir frustrert og trist når de melder om følelser. Noen ganger tenker jeg at de ikke har greid å gjøre det slutt enda.

Han og jeg har blitt enige om at han skal være åpen om sin kontakt (holde meg orientert), slik at jeg skal kunne føle meg trygg. I dag hadde jeg en ekkel følelse, og sjekket mobilen hans og fikk se at de nå har de meldt en del igjen. Faen og… Jeg har ikke lyst til å være hun som mistror og sjekker mobiler. Men jeg har heller ikke lyst til å være hun som ”sitter hjemme”. Får umiddelbart behov for å fryse ham ut, men det er jo ikke sunne greier for et forhold med snart barn, så vurderer familivernkontor da - for å få en nøytral part inn med "de riktige spørsmålene". Erfaringer anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...