Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Vet dere slike regnjakker (gummi-jakker) som har avtagbar fleece-jakke inni? Trenger sårt en ny til eldstemann. Har sett at de har på H&M og Europris, men bare opp str 128. Han trenger 135 el str over. Er nesten et "must" her i vest med slike våte høst- og vinterdager

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg tror at om du går på magasin blå, opp i tredje og inn på den bane og babyklesbutikken med franske små nydelige ting, der har de tror jeg. Jeg har nemlig kjøpt til min slampegutt der - han er riktignok 128, men jeg mener at hun sa hun hadde helt opp i 14 år... det er i alle fall verdt forsøket. Det er dritdyrt, men veldig deilig, og ikke flaut, for det er ikke bamse verdens sterkeste bjørn på og sånn... ;-) ensfarget grønn eller blå.

det var det eneste tipset fra en annen mor som har lett på seg byllepest etter regntøy man kan leke med uten at det blir ødelagt + med for :-)

Skrevet

Ok, tusen takk!

Det er jo et genialt antrekk, at det ikke er flere som selger disse jakkene, forstår jeg ikke...

Vet du hvilket merke det er?

Skrevet

et der noe som heter "ticket to heaven"???

jeg tror det heter det, har aldri hørt om det før jeg, men det var veldig deilig i alle fall.

Skrevet

Tak takk. Får ta turen inn der og se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...