Gå til innhold

Vet du noe om igangsetting på Bærum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12 dager over termin i dag og har time for overtidskontroll på fredag, 2 uker over termin. Er det mulighet for at jeg blir satt igang på fredag eller må jeg belage meg på å vente til neste uke? Vet at Bærum er blant de få sykehusene som kan la det gå opp til 3 uker før fødsel blir satt igang. Er så sliten, lei og full av vann i kroppen nå. Orker ikke tanken på 1 uke til med den dirgre magen!! Babyen ble estimert til ca 4 kg for 2 uker siden, så jeg bekymrer meg litt for størrelsen i tillegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare at sykehuset er veldig restriktive med å sette i gang fødsler generelt...så hvis det er ingenting som tilsier at det bør settes i gang, så gjør de nok ikke det, desverre.. Det er ganske håpløst, men ikke gi deg! Si at du ikke orker mer osv...

Skrevet

de kan la det gå opptil 3 uker, men kommer kanskje litt an på hvem du møter også?.. de sjekker vel om du begynner å bli moden, kanskje du får en kur for å sette ting i sving.. iallefall om du forklarer situasjonen m str på baby osv

men om baby har det bra og alt ser fint ut, kan det være de vil drøye noen dager, dessverre..

lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar!! Spent på hva det blir til på fredag, om ikke annet, så får jeg vel en ny dato å forholde meg til etter det!! Hadde aldri trodd jeg kunne bli SÅÅÅÅ lei... Må fokusere på det som er viktig, nemlig at den lille gutten har det bra der inne ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...