supermamma til 2 tette Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er 12 dager over termin i dag og har time for overtidskontroll på fredag, 2 uker over termin. Er det mulighet for at jeg blir satt igang på fredag eller må jeg belage meg på å vente til neste uke? Vet at Bærum er blant de få sykehusene som kan la det gå opp til 3 uker før fødsel blir satt igang. Er så sliten, lei og full av vann i kroppen nå. Orker ikke tanken på 1 uke til med den dirgre magen!! Babyen ble estimert til ca 4 kg for 2 uker siden, så jeg bekymrer meg litt for størrelsen i tillegg...
mamma75 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Vet bare at sykehuset er veldig restriktive med å sette i gang fødsler generelt...så hvis det er ingenting som tilsier at det bør settes i gang, så gjør de nok ikke det, desverre.. Det er ganske håpløst, men ikke gi deg! Si at du ikke orker mer osv...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 de kan la det gå opptil 3 uker, men kommer kanskje litt an på hvem du møter også?.. de sjekker vel om du begynner å bli moden, kanskje du får en kur for å sette ting i sving.. iallefall om du forklarer situasjonen m str på baby osv men om baby har det bra og alt ser fint ut, kan det være de vil drøye noen dager, dessverre.. lykke til!
supermamma til 2 tette Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Tusen takk for svar!! Spent på hva det blir til på fredag, om ikke annet, så får jeg vel en ny dato å forholde meg til etter det!! Hadde aldri trodd jeg kunne bli SÅÅÅÅ lei... Må fokusere på det som er viktig, nemlig at den lille gutten har det bra der inne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå