Snuppelupp og hengepupp Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hva synes dere om å ha flere forlovere? Jeg har to like gode venninner som jeg rett og slett ikke kan velge mellom. Jeg skal være forlover til en av dem til sommeren. Hva bør jeg gjøre? Velge begge to? Velge hun jeg skal være forlover til fordi hun valgte meg? Eller heller velge min søster som også står meg veldig nær? Det greieste er vel og velge begge venninnene mine, men synes kanskje det er litt snålt...eller???
Vannmann35 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Både jeg og samboeren har to forlovere - ikke noe problem :-) Flere forlovere er ganske vanlig nå også.
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Ingen fler som har noen meninger om dette da??
Vannmann35 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Sjekk tråden litt lengre ned på siden http://www.dinbaby.com/forum/thread/10599864
Mininni Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har det på akkurat samme måte. Jeg valgte begge to, det er ikke noe problem. Vet om flere som har gjort det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå