Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Lillegutt er 15 mnd og hver morgen vâkner han gjennomvât. Har prôvd flere typer bleier men ingen er bra nok. Har prôvd â kutte ned pâ vann, men jeg kan ikke kutte ned pâ melk. Pleier â skifte bleie rett fôr vi legger han med det hjelper ikke. Noen gode râd ?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 kanskje prøve med sånne bleier en kan få prøver på hos helsestasjonen, en type tøybleier med tettet utlag. fungerte for meg, ellers brukte vi pampers baby dry. veldig fornøyd med de. hvis ikke det fungerte så måtte vi stå opp ett pr timer tidliger og på natta en gang for å skifte. slik at ikke alt tisset havnet i en bleie, ble bedre når de tisset heller rett etter de sto opp om morgenen. håper det blir bedre.
sak66 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Tror jeg ville prøvd en Swaddlebees-bleie.Du får kjøpt prøvepakke på Kenguruloftet.no.Det er en lommebleie i microfiber,lett å vaske,tørker raskt.Du kan vel også få innlegg til om det allikevel lekker.Har selv brukt tøybleier til alle ungene mine,min yngste er 15mnd.også,men er aldri våt på morgenen.N.B.Swaddlebeezen må vaskes etpar ganger for å holde tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå