Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 ...og jeg har allerede vært våken siden halv fem. Og da skal det nevnes at jeg IKKE klarte å sovne veldig tidlig heller. Våknet halv fem av at jeg ville ha spagettig med hjemmelaget kjøttsaus, pizza, is med vaffelkjeks og sjokolademelk. Mannen min bare lo av meg, og hentet et eple. Var et godt eple, men det tilfredstillte meg ikke. Så jeg sto opp og lagde spaghetti. Klokken 05.30 satt mannen min og jeg å spise spaghetti med hvitløksbaguetter til... Hmmmm... det var faktisk noe av det merkeligste jeg har vært med på. Nå blir vi snart hentet, og jeg er veldig spent på hvor lang tid det vil ta fra jeg blir satt igang til vi får se vesla vår!! Gleder meg så masse!!! Skriver mer om hvordan det gikk når jeg kommer hjem fra sykehuset! Lykke til så lenge da, alle her inne!!
supermamma til 2 tette Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Lykke til!! Nesten litt misunnelig, sitter her 12 dager over termin og har ingen anelse om når det evt blir igangsetting.. Blir spennende å høre hele historien!!
csi80 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Lykke til : ) heldiggris... 1 dag til termin her.. driddlei nå ja...
meg & mine små Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Lykke til snart er babyen her etter mange mnd venting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå