Hobbyfotografen og Em Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 I dag skal jeg på "ny" jobb... Bare gjennom vikarbyrå noen dager da! Men skal jobbe med photoshop! Kanskje jeg lærer meg noen knep der.. Gleeeder meg ihvertfall!
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 det hørtes artig og spennende ut! Ha en fin dag på jobben da!!! :-)
Anonym i dag Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Blir nok en spennnende dag for deg, jeg får få referat etterpå ;-) Greit å få med seg alt som har med photoshop og gjøre da he he...
Travelmor Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Veldig kjekt for deg! Du er nok for lengst i gang med jobbingen. Kanskje du kan fortelle oss hvordan det har gått?
Hobbyfotografen og Em Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Hei Dagen min... hehe.. Først opp kl 6!!! Det er lenge siden! Så få Emilia opp, levere henne hos naboen! Heldig jeg eller? Også kjøre ned til jobben, tok nesten en halv time, hadde glemt at det var trafikk! Så jeg kom et min over 8.. hehe.. (Skravla jo litt med naboen først også.) MEN det var ikke kommet noen på avdelinga da.. så var jo tidlig på den da? Fikk opplæring! Kjempegøy å lære noe nytt! Nå kan jeg litt mere enn jeg kunne i går med bilder!! Ferdig kl 15.30... sååå vondt i hodet.. Så må jeg jo til den vanlige jobben min til kl 16.. gikk bra da.. men hodet verket.. Når man sitter en hel dag med bare bilder!! Nistirrer inn i pc'en uten pause kan man kanskje takke seg selv. Men utrolig morsomt å lære noe nytt.. fordet om det etterhvert ble en veldig kjedelig jobb! Jaja.. bare fredag og to dager til neste uke igjen da.. Kanskje litt mere neste uke der igjen, jeg får se hvordan det går... skal jo på min jobb i tillegg... hehe.. Men dette er jo egentlig ikke noe for dere som faktisk jobber 100%.
Hobbyfotografen og Em Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Ble kanskje litt sytette dette... Men altså har kost meg også da! Hehe.. Men så sinnsykt vondt i hodet..! Argh.. Går å legger meg nå.. Sov godt da.. (Huff, vet kl er bare 20.......)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå