Gå til innhold

Det er bare ikke mulig ! spysyka nå !!!!!!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38 uker i dag, og nå sitter jeg her da i natten, har spydd noe så inni h...... og kvalmer skikkelig.

Tror jeg begynner på feber også, fryser så...

Magen værker, det er igrunnen det verste, skikkelig verk øverst i magen.

Uff, håper ikke dette gjør noe for lillegutten i magen min !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du i Oslo og har drukket springvann? I såfall ville jeg kontaktet legen... Håper du føler deg bedre!!

Skrevet

Bor ikke i Oslo nei.

Har kontakta føden for jeg har så j..... vondt i magen, vrir meg i smerter, gråter og spyr om verandre.

Fikk beskjed på føden at det var ingenting de kunne gjøre, de ville ikke ta meg inn fordi de var redde for å få spysyka på avdelingen.

Jeg skjønner det veldig godt, men hva skal jeg liksom gjøre da ?

Ligge her å være bekymra og vri meg ?

Noen råd ?

Skrevet

uff var der for ett par uker siden,sprer seg no sykt det her,og så vondt som det er.klarer du og få i deg ett par paracet og holde de nede er mye gjort,magekrampene roer seg og du kan være så heldig att du klarer å sove.jeg havna på akutten da det stod på ,og det ble nesten litt flaut hi,hi.det tar en 8-12 timer så er du over det værste,så tell timer.riktig god bedring og lykke til

Skrevet

Takk takk.

Håper virkelig du har rett, for nå har jeg hodt på i over ni timer !

Og det er akkurat like ille !

Jaja, det må vel være en ende på det !

Skrevet

uff ikke godt det der.. spis litt tørre kjeks (mariekjeks pleier å funke, de er litt søte også) og få i dag nok væske (ikke springvann om du bor i oslo)

godt å få i seg litt.. selv om det meste kanskje kommer opp igjen, får man iallefall litt næring i kroppen. (og dermed til baby'n)

mageverket øverst er nok pga sammentrekningene når du brekker deg, er jo stort sett bare der vi har magemuskler nå..

god bedring!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...