mamma og godguttene Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Er 38 uker i dag, og nå sitter jeg her da i natten, har spydd noe så inni h...... og kvalmer skikkelig. Tror jeg begynner på feber også, fryser så... Magen værker, det er igrunnen det verste, skikkelig verk øverst i magen. Uff, håper ikke dette gjør noe for lillegutten i magen min !!!
supermamma til 2 tette Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Bor du i Oslo og har drukket springvann? I såfall ville jeg kontaktet legen... Håper du føler deg bedre!!
mamma og godguttene Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Bor ikke i Oslo nei. Har kontakta føden for jeg har så j..... vondt i magen, vrir meg i smerter, gråter og spyr om verandre. Fikk beskjed på føden at det var ingenting de kunne gjøre, de ville ikke ta meg inn fordi de var redde for å få spysyka på avdelingen. Jeg skjønner det veldig godt, men hva skal jeg liksom gjøre da ? Ligge her å være bekymra og vri meg ? Noen råd ?
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 uff var der for ett par uker siden,sprer seg no sykt det her,og så vondt som det er.klarer du og få i deg ett par paracet og holde de nede er mye gjort,magekrampene roer seg og du kan være så heldig att du klarer å sove.jeg havna på akutten da det stod på ,og det ble nesten litt flaut hi,hi.det tar en 8-12 timer så er du over det værste,så tell timer.riktig god bedring og lykke til
mamma og godguttene Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Takk takk. Håper virkelig du har rett, for nå har jeg hodt på i over ni timer ! Og det er akkurat like ille ! Jaja, det må vel være en ende på det !
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 uff ikke godt det der.. spis litt tørre kjeks (mariekjeks pleier å funke, de er litt søte også) og få i dag nok væske (ikke springvann om du bor i oslo) godt å få i seg litt.. selv om det meste kanskje kommer opp igjen, får man iallefall litt næring i kroppen. (og dermed til baby'n) mageverket øverst er nok pga sammentrekningene når du brekker deg, er jo stort sett bare der vi har magemuskler nå.. god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå