Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg tastet litt med en synsk dansk dame på en chat tidligere ikveld, jeg fikk spørre om 3 enkle spm. Så det første jeg spurte om var når min lille pike ville komme, hun svarte at hun kom 8 januar og at fødselen kom til å gå kjempe bra Om Ariella kommer den dagen har hun bursdag samme dag som Elvis det hadde vært kult da. Jeg spurte også hvordan det ville gå mellom meg og barnefaren, hun sa at han ikke var å satse på nå, han var ikke voksen og veldig umoden og klarte ikke å vise ansvar. Hun sa jeg kom til å vise ansvar og bli en kjempe god mor og at jeg var en veldig sterk kvinne av natur Og jeg spurte også om utdannelses planene mine kom til å gå bra, hun sa jeg kom til å klare skolen og at jeg kom til å få en god jobb og utdanning Har planer om å gjøre ferdig de 2 årene jeg mangler for å få studiekompetanse også vil jeg ta 1års studie som Advokatsekretær En jobb som passer meg midt i blinken som liker å taste på pcen og skravle i telefon og holde orden i ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå