PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Hadde dere besøk av svigermor i dag? Så dere forresten på Barnas Hus her i forrige uke...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hei=) Jepp, hun var nok innom i kveld ja;) Må jo bare se snuppa;) Å? du skullle jo snakket til oss da... Vi er så blind at vi kan gå i vår egen mor uten å se hvem det er;) hihi Hvordan går det med dere da? Har dere medlt dere på babymassasjen? Jeg har veldig lyst, men sambo er så skeptisk siden det er "så dyrt"! Også maser jeg jo sånn om denne babysvømmingen... Må bare finne info om hvor de har det,når, pris osv=)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 ja, hun sa hun skulle bort en tur..snakket m hun før koret.. Hadde tenkt å snakke til dere på barnas hus ja Men så forsvant dere i full fart innover butikken før jeg oppfattet helt at d var dere, så da fant jeg ut at d ble sikkert litt dumt å løpe etter...he he...litt sjenert ja.. Men klarte å oppfatte at snuppa deres var veldig skjønn Nope har ikke meldt meg på babymassasjen...synes og d er litt dyrt...men får se, kanskje jeg ombestemmer meg... Har lyst å gå på babysvømming jeg og, men sambo vil ikke at vi skal d...så får se om jeg får overtalt han...hmm..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 hihi... Ser for meg at du løper etter oss innover butikken;) Bra det er flere av oss sjenerte;) Så du også må velge mellom godene? Hadde vannkanten vært åpen hadde jeg meldt oss på for lenge siden, men er litt vanskelig nå å bestemme seg for en tid og dag som skal passe i 12 uker fremover fra Januar=S Vet jo ikke når sambo skal opereres igjen, og OM han kommer seg tilbake på jebb! Menmen... Har lest at det skulle være babysvømming på vestlandsheimen (om det heter det) vet du om det? Skulle funnet ut tid og pris, for babysvømming er noe jeg har drømt om siden jeg var liten å så på introen til Norge rundt=) Takker=) Synd vi ikke fikk sett lillt Leah! Men hun er vel like herlig i virkeligheten som på bildene;) Er hun blitt stor nå? Hun kom vel i midten av juli? *gullfisk memory*
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 hun kom 24.juli (som nicket mitt sier ) Stor ja, d går altfor fort...he he...hun bruker faktisk allerede noen klær i str 68! Vet d var babysvømming der før, men vet ikke om d er lenger...ellers vet jeg de har på Furuly på askøy... Jepp, må nok velge mellom godene her og... Han vil ikke ha babysvømming for han vet om noen som opplevde d negativt...typisk, så da vil han ikke...hmf...hihi...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 hihi, når man snakker om blind!!! Ja, de sier det går fort de som har peiling på det;) Vi må bare huske å nyte det mens de er små Hmmm, får nesten spørre hs neste gang om hun har peiling, eller kanskje noen brosjyrer! Negativt med babysvømming? det har jeg aldri hørt før=S Bare hørt om hvor positivt det er og masse positive erfaringer... Nå ble jeg nysgjerrig:P
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 Var visstnok en liten som ble så glad i vann at han bare hoppet uti når han ble litt eldre...uten å kunne svømme eller noe...men d hører vel til sjeldenhetene...jeg har også bare hørt positive ting! Men nå er d natta her!! snakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå