Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei:) Jeg sluttet på p-pillene litt før jul i fjor, og har enda ikke blitt gravid. Jeg prøver å fokusere på andre ting enn bare å få barn.. men det er ikke alltid like enkelt. Har tatt mange tester, men de viser seg stadig å være negativ.. hva skal jeg gjøre?? blir like skuffet hver gang...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hei:) Sluttet på pillene likt vi da. Jeg har blitt gravid én gang, men mistet med en gang, så jeg vet akkurat hvor frustrerende dette er. Bruker du EL-tester? Det anbefaler jeg ihvertfall veldig, da er det bare å kjøre på når den er positiv;) Jeg vet at mensen kommer i dag, så fra nå av skal jeg tenke minst mulig på det, og stresse helt ned. Det er ikke så mye vi kan gjøre fra eller til, spira sitter ikke før den vil selv. Så det eneste jeg skal gjøre er å EL-teste, ellers skal jeg ikke tempe og jeg skal ta meg noen ukers pause herifra. Skal fokusere på studier, venner og trening, så håper jeg på at spira fester seg når jeg slapper helt av:) Siden du begynner å nærme deg et år med prøving kan du ta kontakt med legen og få en utredning. Da får du til å bli gravid. Jeg var hos lengen på mandag ang. det, men han ville ikke hjelpe meg før i mai fordi jeg er så ung (er 21) Masse lykke til!
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er i samme situasjon som deg. Har også prøvd siden desember og det skjer ingenting. Men jeg har født et barn før. Brukte 8 mnd på henne. Ble kjempe frustrert men det gikk til slutt. Jeg ble gravid den mnd vi skulle ta en pause fordi jeg skulle søke ny jobb. Nå går vi inn i 11 pp og jeg klarer ikke å tenke på annet. Det er ikke lett, spesielt når to stykker på jobben har klart å bli gravide. Jeg vet jo at det ikke er noe galt med noen av oss siden vi har et barn, så jeg skjønner ikke at det skal ta så lang tid. Vi får bare krysse fingrene og ha masse sex, så får vi se hva som skjer. Lykke til.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Tusen takk for svar:) har bestillt meg EL-test, så får håpe det kan hjelpe. Er like gammel som deg, så da får sikkert ikke jeg hjelp av legen heller. Men det skader jo ikke å spørre:) Du får ha masse lykke til du også...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Synes absolutt at du skal spørre:) Leger er forskjellige, og siden sambo ikke er like ivrig på utredningen som meg, så var nok det litt av grunnen til at legen mente vi skulle vente og. Det er verdt et forsøk, tror nok du får hjelp hvis både du og samboern din ønsker hjelp like mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå