carmelasoprano har født:) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hørte i dag at hvis hele verden skulle hatt det forbruket vi har her i Norden på alle slags ting så hadde vi måtte ha 4 (eller7, husker ikke om det var 4 eller 7.) jordkloder. for å få dette til på en jordklode må vi i Norden og ellers de som er ``rike`` gå BETRAKTELIG ned på levestandarden sin, hvor mange her er villig til dette?
Prish Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Tenkte på det i dag, faktisk. Bare lille meg har jo noe helt uendelig med skrot og ubrukelige duppeditter i alle former og fasonger. Hva skal vi egentlig med alt??
carmelasoprano har født:) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 ja si det, man har enddel skrot som ikke blir brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå