Gå til innhold

Angående OD dagen.


carmelasoprano har født:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte i dag at hvis hele verden skulle hatt det forbruket vi har her i Norden på alle slags ting så hadde vi måtte ha 4 (eller7, husker ikke om det var 4 eller 7.) jordkloder. for å få dette til på en jordklode må vi i Norden og ellers de som er ``rike`` gå BETRAKTELIG ned på levestandarden sin, hvor mange her er villig til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte på det i dag, faktisk.

 

Bare lille meg har jo noe helt uendelig med skrot og ubrukelige duppeditter i alle former og fasonger.

 

Hva skal vi egentlig med alt??

Skrevet

ja si det, man har enddel skrot som ikke blir brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...