-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 før var det jo masse liv her inne, til langt ut på morgenen, nå daffer det jo av rundt barnetv tid=/
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 ja.. syns det har blitt labert med folk her inne:O
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 virker som alle har født jo=) før satte jo klekke-klare damer oppe hele natta å bimmet... =P
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 hehe.. ja er vel det som er greja:P
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Her er en til som er nattevåken.... Får ikke sove selv om jeg er stuptrøtt :-( Uggen i kroppen, nesten som jeg får influensa og snufsete og generelt ikke iform.. Håper dette er tegn på at det skjer noe snart.
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 huffda:O ja, hadde jo vært gøy om det var begynnelsen på noe fint da:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2007 har hørt om flere som har følt seg forkjøla kort tid før ting begynte å skje, så kansje det er et godt tegn=) men kansje ikke så godt å føde nedsylta i influensa=/
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Var en liten tur innom sykehuset for en sjekk idag siden jeg har svangerskapsforgiftning oppå det hele og snakka litt med en av legene. Hun mente også at noen følte seg dårlig og fikk "forkjølelses/influensa" symptomer like før det skjedde noe, så her krysser vi bein og armer (fingre og tær er for hovne til å krysses ;-) ) Men, ja, frister ikke helt å skulle gå i fødsel nå med disse symptomene og lite søvn ;-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 hahaha, kryss nå ikke beina for hardt dersom du ønsker noe skal komme ut der snart=) hehe... hvordan er det å ha svangerskapsforgiftning? merker du noe til det? har selv ganske høyt blodtrykk så legene er bekymret for at det er svangerskapsforgitning jeg ruger på..
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Her er jeg :-) I kveld har jeg sortert klær som vi har arvet fra samboer sin nevø. For første gang sviktet hoften min i dag - 3 ganger! Er i uke 35 og har ikke hatt noen store problemer tidligere i svangerskapet, så hadde jo håpet jeg skulle slippe unna da... Får bare være litt forsiktig fremover...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2007 har og merket at det først er den siste uken at ting har begrenset seg, hadde trodd jeg skulle knekke i hop tidligere dersom jeg skulle bli plaget med noe.. men nå først ha rygg og hofter begynt å si i fra når dem føler det er nok=)
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 Åh nei du, det skal du ikke bekymre deg for ;-) Her skal babyen få fri passasje når den bestemmer seg for å komme. Don't worry ;-) he he Er litt slitsom siden jeg nesten hele tiden har mye hevelser (elefantben, tømmerstokker til legger og pølsefingre). Måler blodrtrykk og sjekker urin hver uke. Og noen ganger er det proteiner i urin og høyt blodtrykk, og da må jeg passe på og generelt ta livet med ro.... Men det må jeg uansett gjøre for at verdiene ikke skal fly i taket :-( Kjenner meg dårlig når verdiene går opp. Blir uvel, svimmel og får mere hevelser enn normalt. Akkurat som det sprenger på i bena samt at det kjennes ut som det pipler vann ut (helt sant og utrolig merkelig). Har aldri vært så svett og våt på bena som nå.... Og hendene blir røde og hvite.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. oktober 2007 nei nå tar jeg sambo med meg å kryper til sengs, blir vel firkantet i øynene av å sitte her for mye=) skal prøve å stå tidlig opp i morgen, vaske litt i huset og henge opp di nye gardinene jeg kjøpte i dag, gleder meg til litt forandringer i stua, spy lei alt nå=) dere får ha en god natt dere som ennå blir sittende opp å vente på john blund=) mange nattaklemme fra meg=)
Mor til en stor og en liten Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 Nattinatt og sove godt :-)
lina_9 Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 e stuptrøtt, men får ikkje sove,,,,bare 13 dager igjen...får vi håpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå