DeeDuck Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Fatter ikke hva som skjer på kjøkkenet mitt for tiden. Det smeller og bråker og høres ut som om ting faller ned. Men jeg ser ikke noe... Sitter nå i spisestuen like ved og hører på at det knaker og smeller noe voldsomt. Det er jo alltid lyder i et hus, spesielt i gamle hus, som det vi eier og lyder oppstår jo også alltid fra kjøleskap, frysbokser og slike elektriske apparater, men det er liksom ikke sånne lyder heller. I dag da jeg var på tur ut i hagen så var det akkurat som om noe ramlet ned og spratt avgårde enten på gulvet inne på kjøkkenet eller på benkeplata, som en ball eller noe annet hardt, men jeg så jo ikke noe som hadde ramlet ned... Kjøkkenet er nyoppusset og egentlig totalrenovert. Kanskje er det skrømt der inne som ikke liker forandringen....?? tenk hvis det blir rare lyder på badet også når det står ferdig om to uker...!! Huu, må gå å legge meg før fantasien tar helt overhånd her :-(
DeeDuck Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2007 Sorry, feilt forum, skulle inn på skravlesiden!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Er nok bare en vaskebjørn... sikkert samme som til stadighet driver og herjer i godteskuffa på mitt kjøkken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå