Gå til innhold

SE HIT da dere som har kuttet ut p-pillen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk den 2 mensen etter pilleslutt på fredag,klokka 22.30.søndag,tidlig på kvelden kom d ikke mer.I går,mandag kom d litt ca i halv 11 tiden på kvelden,jeg tok på meg en tampong.Tampongen føltes ikke behagelig ut,d var ikke så mye som kom,men jeg hadde den oppi likevel.jeg var oppe lenge den kvelden(som vanlig:=)),ca 1.15 om natta gikk jeg på do,skulle legge meg.Da tok jeg på meg bind.D var ikke mye rart som hadde kommet av blod..

om morgenen,altså i dag tidlig da jeg stod opp,hadde d ikke kommet noe blod på bindet.D har ikke kommet noe enda! Jeg har altså ikke blødd skikkelig siden søndag,tidlig på kvelden,bare litt i går kveld..

sist jeg hadde mensen,hadde jeg opphold i bare 1 døgn og så spottet jeg i mange ekstra dager,hadde da mensen i 10 dager.Så dette syns jeg er veldig rart.D ser ut som om jeg er ferdig med mensen for denne gang! Men d hadde jo vært deilig vis d var tilfelle:=)!

Er dette vanlig med en så kort mens etter pilleslutt? Håper jeg er ferdig nå da! Jeg hater mensen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest men har dessverre ikke svar.

Mensen min var forholdsvis normal etter p-pille slutt.

Skrevet

Da jeg sluttet på pillen, så fikk jeg den vanlige blødningen etter endt brett..så fikk jeg aldri mensen igjenn..for jeg ble gravid med engang :)

Og den kom i rett syklus også..for ul terminen ble termin ut fra 30 dagers syklus som var helt vanlig for meg..

Så kan jo hende du har en festeblødning?!?

Skrevet

Festeblødning? I 2 dager+ opphold i 1 døgn,så blødde jeg veldig lite,så stopp! Nei,d tviler jeg på! "mensen" kom også 4 dager før tiden.sist mnd,altså den 1 mnd etter pilleslutt,kom mensen til rette dag,og da hadde jeg 1 dags pause etter å ha blødd i et par dager eller noe og så begynte jeg å småblø i flere dager,tilsammen 10 dager.

kan jeg være gravid kansje? Man kan ha mensen de første mnd har jeg hørt..Eller kan dette være normalt etter pilleslutt? Sist jeg kuttet ut pillen fikk jeg mensen til samme tid hver mnd så vidt jeg husker..

vi hadde sex mandag,tror jeg d var,og da var d så "ømt"i nederste del av magen når sambo lå oppå meg,og d var ganske ømt "oppi der"da han hadde "den"oppi! Har aldri hatt d slik før..Kansje som gravid,men d husker jeg ikke!

Skrevet

Ta en test og sjekk :o)

Lykke til!!

Skrevet

ja,tenkte d vis den ikke kommer tilbake i dag heller..

Men d er ingen som har opplevd d samme her da?

Skrevet

Ja, veldig vanlig med rar og uregelmessig mens etter pilleslutt, og det kan vare en stund desverre.

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Jeg har hatt kort og skikkelig uregelmessig mens etter jeg fjernet spiralen...det gjelder vel alle prevensjons "hormon" midler.............

Skrevet

Men sist gang jeg hadde mensen hadde jeg den i 10 dager! Først et par dager vanlig blødning,så 1 døgn pause og så småblødninger i mange dager til.

jeg har ikke blødd noe siden d lille som kom mandag.Men har fremdeles mensmurringer til tider og brystene mine er ømme enda,og så stikker d litt i dem.og SKIKKELIGE humørsvigninger,noen ganger eksploderer jeg! Er veldig slitsomt både for meg og sambo og barna.Føler meg skikkelig premenstruell..og oppblåst mage..Jeg er sulten hele tiden,men blir fort mett.og tisser ganske ofte,ofte 2 ganger i timen! jeg vet ikke om d kan være at jeg kansje drikker litt mye,har begynt å drikke mye kaffe,jeg drakk d ikke så mye før.Nå er jeg sulten igjen,jeg spiste 2 skiver for ca 1 time siden.jeg kan ikke spise hele tiden..

Jeg hater mensen,men er jeg ikke gravid så er d bedre at den fortsetter så lenge den egentlig skal vare,istedet for at jeg/vi skal ha d slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...