Gå til innhold

Mister melk...!????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har merket at de siste dagene har ikke så mye melk. Er det tegn at jeg kan mister melk?Men gutten(3 månad) vil spise mere:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dumt å gi tillegg. jeg begynte å få lite melk selv en periode og spurte moren min om hva jeg skulle gjøre. Hun har jobbet med spedbarn og amming i 20 år.

Legg barnet oftere til brystet, drikk masse vann, spis havregryn/grøt. IKKE gi tillegg, da vil ikke puppene skjønne hvor mye mer som trengs. Jeg gjorde de tingene og da tok det ikke lange tida før det tok seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tak for råd, håper skal ikke miste melka, skal gå å spise litt grøt da:) Jeg er så redd å miste mat for gutten min og vil ikke begyne med noen tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde jeg skulle miste melken her.. men det var rett og slett at jeg ikke hadde drukket nok.. drikk masse!!!! også tror jeg det er viktig å ikke tenke at du mister melken for det går veldig på det psykiske! lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådene du har fått over her er veldig gode, havresuppe, havregrøt, havrekjeks, havrebrød osv osv.

Ammete kan også anbefales i tillegg til havren.

 

Utover det så vil jeg anbefale deg å lage noen økedøgn selv dersom ikke baret gjør det. Legg ham til hyppig, la ham kose seg og tømme skikkelig:)

Dersom du er av det slaget som sovner under nattamming så ikke tenk på det og la babyen ligge med puppen, for selv om de sover så sutter de faktisk jevnlig, og på den måten vil brystet ditt lettere bli tømt helt og produksjonen vil øke:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...