Gå til innhold

Hva er viktigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg lurer bare på hva som er viktigst når dere handler klær til baby/barn? Hva ser dere etter? Hva ønsker dere? Hvilke farger liker dere best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigaste er at kleda er komfortable (ikkje saumar/lappar som kan stikke/klø) og praktiske. Sparkebukser utan opning i beina er ikkje aktuelt. Frå str. 62/68 og oppover har vi berre sparkebukser/nattdrakter utan fot, fordi føtene til forrigemann alltid vokste ut av buksene før resten av han gjorde det.

Har kjøpt ein del i raudt og lilla denne gongen, sidan vi ventar jente og har mest blått etter førstemann. Ser for meg at eg kjem til å bruke ein del kjolar :o)

Body + strømpebukse er forresten suverent antrekk til å ha på seg inne.

Og så synest eg det er viktig med ull innerst, spesielt om vinteren. Har strikka aldeles nydelege (haha) ulltrøyer til lillegullet :o)

Skrevet

når jeg ser etter babyklær ser jeg på kvaliteten, fargen, størrelsen og prislappen=)

liker at babyklær er "babyklær", alså litt slike myke, behagelige, løssittende klær som ikke har store gnagende sømmer, glidelåser o.l.

At dem er lett å kle på en liten baby ser jeg også på når det gjelder blandt annet bodyer, liker disse omslags-bodyene godt..

siden vi ikke vet kjønnet på vår baby styrer jeg unna typiske gutteklær og jenteklær og velger en nøytral farge som går til begge, blir derfor en del hvitt, brunt og grått nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...