Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg prøver å bli gravid, men det kan nok ta sin tid siden jeg sluttet med p-pillene for bare en uke siden.

Jeg har bestilt billett til en konsert i februar, og jeg lurer på om det kan innebære en risiko for et evt foster på noe vis?

Det er absolutt ikke noen metal-konsert, men derimot the cure, som forøvrig er et slags alternativt pop-band. Lydnivået blir jo sikkert høyt likevel, og siden jeg har bestilt ståplasser kan en jo aldri vite hvor trangt det blir. Og det er vel røykeforbud, men det er det vel ikke så vanlig å bry seg om på konserter? Det foregår i Spektrum.

Hva tror dere? Hadde dere tatt sjansen på å dra? For min del er denne konserten VELDIG viktig. De kommer aldri til Norge igjen, og jeg har ventet og lengtet i 8 år.

Og et annet spørsmål: er det vanlig å få mensen like etter å ha sluttet på p-piller? Skulle egentlig ikke hatt det før om 2-3 uker ifølge p-pillebrettet. Har hatt sex èn gang etter at jeg sluttet.

På forhånd takk for svar! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal du dra dit!

Det gjør ingenting i seg selv, bare DU ikke røyker og drikker og hopper opp og ned som en tulling så går det nok så bra!!!

God tur og god fornøyelse=)

Skrevet

Enig med lillealex.... Det er bare å dra :) Kos deg så absolutt, uansett om du har rukket å bli gravid eller ei.

Nå er det strengt forbud å røyke inne i Spektrum, og om noen blir tatt, kan de risikere å bli kastet ut. Det er lov å drikke øl...... Men det blir aldri så trangt at du trenger å frykte noe, så lenge du ikke stiller deg midt foran scenen. Da kan du bli presset litt mer enn hva som er bra for noen! (Har erfaring med det ja). Stå heller litt bak på siden, så får du attpåtil plass til å danse om du vil :)

Har selv aldri brukt p-piller, så vet ikke. Men dette er veldig individuelt. Noen bruker lang tid på å få en stabil syklus med normal blødning, andre begynner rett på med regelmessig mens/syklus :)

Kos deg!!

Skrevet

var på flere konserter sist svangerskap, også mens jeg var høygravid:) Høyt lydnivå:) Anbefaler deg sitteplass for det kan være tungt å stå lenge med en stor mage. Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...