Gå til innhold

Så ble det ikke noe i år heller... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde håpet å få gått på julebord i år, men barnevakt kunne ikke den helgen. Har ikke vært ute på noe som helst på over 2 år, så hadde gledet oss til julebordet. Skulle ønske vi hadde flere besteforeldre / barnepassere ... noen som har blitt kjent med og fått "ekstra " bestefoeldre til barna sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men har vært inne på tanken. ellers har jeg fått meg noen venninner nå som kan passe barn av og til. tok tre år før jeg var helt barnefri en natt uten at det var pga jobb elelr noe (kan telle antall netter eldste har sovet borte på en hand).

ingen du kjenner som kan passea v og til da? bor du i nærheten av ringsaker så er det åpent her i allefall

Skrevet

forstår deg veldig godt..eldste er 5 1/2 år, og vi har vært borte 3 netter .... de som kunne passet bor altfor langt vekke, og de jeg kjenner her vi bor har mange unger selv + kronisk sykdom. Så desverre ingen muligheter. Tusen takk for tilbudet :-D men bor desverre på vestlandet...

Skrevet

Hvor da på vestlandet?

Skrevet

Hordaland..

Skrevet

litt langt unna rogaland det kanskje hehe... Hva med ei litt yngre barnevakt? Sånn 16 års alder liksom? Vi har ei på 16 og er storfornøyd med henne

Skrevet

ja, hehe...vært inne på tanken, men bor på et lite sted og har undersøkt, men nei...lite muligheter der også desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...