Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i over to år, har et barn sammen, og har det forsåvidt helt fint. Men han elsker meg ikke. Jeg har prøvd å forstå hvordan han fungerer, men jeg får det ikke til. Hver gang jeg forteller han at jeg elsker ham (det er ikke så ofte, men når man virkelig elsker noen klarer man ikke å la vær å si det, ikke jeg i hvertfall) så begynner jeg å gråte når han ikke svarer. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Sitter her å gråter for meg selv. Vi hadde egentlig lagt oss, men jeg får ikke sove nå uansett. Han kommer ikke etter meg for å trøste eller prate heller. Jeg klarer å være i et forhold hvor jeg ikke blir elsket stort lenger. Er så ufattelig lei meg.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Er det nå nylig eller har han altid vært sann?
Libido- Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 jaha.. så du valgte og bli hos en mann som ikke elsker deg og trodde kanskje at et barn ville få han til å elske deg da eller? høres veldig merkelig ut. Hvem velger å få barn sammen og leve sammen, uten å elske hverandre?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Det har alltid vært sånn. Ble gravid ganske kort tid etter at vi ble sammen, men jeg trodde jo selvfølgelig at han kom til å elske meg når vi hadde vært sammen en stund. Er så lei meg nå. Begynner å innse at jeg antagligvis ikke er den rette for ham.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Som jeg sa ble jeg gravid nesten med en gang vi ble sammen. Man elsker ikke noen etter et par uker. Vi var veldig forelsket begge to, men nå sitter jeg i hvertfall her og føler meg som en idiot.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Tusen takk for all støtten folkens. Takk skal dere faen meg ha.
Ramirez Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Uff, dette var ikke noe kjekt å lese:( Vel, ord er ikke alt, og det er heller ikke alle (mannfolk) som klarer å uttrykke følelsene sine i ord, dessverre.. Selv om han ikke sier det rett ut, viser han på andre måter at han setter pris på deg og er glad i deg? Handling er tross alt viktigere.. Men, jeg forstår deg også godt! Selv er jeg avhengig av muntlige bekreftelser, og jeg er utrolig takknemlig for at jeg har en mann som forteller at han elsker meg, uten at jeg må si det først. Og vi gir hverandre kjærlighetsbekreftelser daglig, det er helt utenkelig for oss å si god natt uten å si "jeg er så glad i deg" samtidig. Hvis det er slik at han generelt har en kald oppførsel så ser jeg ikke noen grunn til at dere skal fortsette forholdet.. Min dypeste medfølelse har du i alle fall! Trøsteklem
Libido- Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 hehe. hva skal vi gjøre da? Hvorfor er han sammen med deg egentlig? har du spurt han om det? Du er tøff da, det skal du ha. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som ikke elsket meg.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Han viser at han er glad i meg, og han sier at han er glad i meg og jeg tror på ham. Men jeg vet ikke om det holder. Han er verdens beste pappa på alle måter, og er utrolig snill og god. Men jeg trenger å føle at jeg blir elsket, ikke bare at han er glad i meg. Det har gått såpass lang tid nå at jeg har begynt å tenke at det sikkert er noen andre der ute som ville elsket meg. Jeg vil ikke tenke sånn, men jeg klarer ikke å la være. Jeg har sluttet å tene på han i det siste fordi det virkelig har sunket inn i kroppe min at han ikke føler det på samme måte som meg. Hele me har begynt å venne seg til en avslutning på forholdet vårt. Men jeg vil holde sammen for barnet vårt sin del. Jeg er så forvirra og klarer ikke tenke ordentlig. Hvis han virkelig vil være i dette forholdet, som han jo uttrykker at han vil, så skjønner jeg ikke at han ikke klarer å elske meg.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Har du spurt ham rett ut om han elsker deg? Eller eventuelt om han ikke elsker deg?
Cat.68 Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Noen menn kan ha vanvittige problemer med disse ordene, de kan ha et veldig unaturlig forhold til det og at si det vil ikke føles rett i deres munn. Det trenger jo ikke å bety at han ikke elsker deg likevel. Han er sammen med deg, du sier han viser det på andre måter og at du ikek tviler på ham. Han har fått et barn sammen med deg og dere er fortsatt sammen til tross for at dere etablerte dere tidlig. Jo han elsker deg nok. Men det er heller du som må vurdere om du er avhengig av å høre ordene eller om du kan leve med at han elsker deg i handling istedenfor.Man kan aldrig forandre et menneske, bare avgjøre om man kan leve med dem slik de er.
Libido- Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 Virker som det er mye synsing her, og at du er litt usikker på han. Har du sagt det til han hvordan du føler det? Menn må virkelig ha det inn med teskje vettu.
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 Så vondt. Det er så vondt å ikke strekke til. Forstår deg så godt. Så trist at det er sånn. Man bare må si det, men akk, inget svar. klem
ragna Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 hmm, da må jeg være et unntak. for her hos oss er det omvendt. jeg sier sjelden (meget sjelden) at jeg elsker han. jeg viser det heller i gjerninger. jeg vet ikke hva det er med ordet, men for meg er det iallefall slik at det ikke er et ord jeg øser ut i hytt og pine. men for all del, den aktuelle part vet veldig godt hva jeg føler for han. hadde ikke sittet her med 2 barn og hus sammen med han om jeg ikke følte på det viset. kanskje det er slik for kjæresten din også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå