Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Var til jordmor i dag, og ser nå på helsekortet at jeg hadde A+ på urinprøven.. Noen som vet hva A står for? Noe som irriterer meg litt er at jordmora ikke nevnte dette for meg da jeg var der..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 hmm, aldri hørt om at det bare står "A", men har lest at "Alb" er albumin/protein i urinen...
Minaw Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det står: A+ B- S- L - på helsekortet etter testen i går.. Irriterer meg at ikke jordmor nevnte dette da jeg var der i går!
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg hadde også utslag sist på urinprøve. Står L+3. Det er visst "forurensing". Kan komme av utflod, f. eks. Men vet ikke hva A står for, men er så mange velvitende damer her inne så noen vet nok det og :-o)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 sikker på at det ikke står 4? har stått +4 hos meg, pga utflod (de har dyrket prøven, trodde det var urinveisinfeksjon, men var ok)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå