Gå til innhold

Utslag på urinprøve


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til jordmor i dag, og ser nå på helsekortet at jeg hadde A+ på urinprøven.. Noen som vet hva A står for?

Noe som irriterer meg litt er at jordmora ikke nevnte dette for meg da jeg var der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, aldri hørt om at det bare står "A", men har lest at "Alb" er albumin/protein i urinen...

Skrevet

Det står: A+ B- S- L - på helsekortet etter testen i går..

Irriterer meg at ikke jordmor nevnte dette da jeg var der i går!

Skrevet

Jeg hadde også utslag sist på urinprøve. Står L+3. Det er visst "forurensing". Kan komme av utflod, f. eks. Men vet ikke hva A står for, men er så mange velvitende damer her inne så noen vet nok det og :-o)

Skrevet

sikker på at det ikke står 4?

har stått +4 hos meg, pga utflod (de har dyrket prøven, trodde det var urinveisinfeksjon, men var ok)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...