Gå til innhold

Har barnet ditt mye klær?


Anbefalte innlegg

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Jenta mi på 1 år har faktisk ikke så mye klær har jeg funnet ut...i går og i dag handlet jeg endel nytt til henne, og hun har fått jevn og trygt med nye klær hele tiden..men enten er de for store eller små...

 

Da hun var baby hadde hun altfor mye klær igjen!!

Hvor mye skal jeg egentlig kjøpe...kansje ett litt rart spm men hvor mye klær er normalt?

Hun har en stor kommode med hverdagsklær...2 av de 5 skuffene inneholder klær som er altfor store da...

 

Nesten sånn at jeg for litt panikk og føler jeg må handle masse...er jo ikke pengene det er snakk om her, men føler hun har litt lite...

Videoannonse
Annonse
Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

hehe...uff, dårlig formulert innlegg...jaja thats me:-)

Skrevet

Her buler det ut av skap og skuffer. Elsker kjoler =0) hun må på endel fester skal hun få glede av alle. Enda godt det snaaart kommer en tulle til som også får glede av alle klærne =0)

Skrevet

JAAAA!! jeg har shoppe dilla;) så idag fant jeg ut at NÅ får det være stopp for en stund-snuppa har feks 15 ytterjakker nå.. er det mulig??? men det skal sies at jeg kjøper MYE på salg, i alle str, og sparer til det passer :)

 

Skrevet

Snuppa mi har masse klær... Hun har arvet en hel del av 2 kusiner:) Så moro å arve:)

Skrevet

Shoppedilla ja:) hehe melder meg på der:)

Skrevet

alt for mye :P

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Vil legge til at hun har et langt stativ med 10-12 nydelige amerikanske kjoler da og 5-6 jakker men dette bruker jeg ikke til hverdags liksom!:-)

Skrevet

Har ALTFOR mye tøy i størrelsen hun bruker nå (62) og i forrige størrelsen hun brukte....har masse tøy som er for lite som hun aldri rakk å bruke...noe har til og med prislappen på fortsatt....

 

Kan starte et eget utsalg..he he!

 

Nå skal jeg prøve å være flink fremover....har gitt meg selv forbud mot å kjøpe mer tøy frem til str. 62 er for lite....og det kan ta en stund, for hun er ganske lita og sped:)

 

 

Skrevet

Begge jentene mine har veldig mye klær:-) Så har de ei mor som elsker å shoppe og da;-)

Skrevet

Mine har heller ikke så mye klær eller sko.

Nøyaktig hvor mye de har vet jeg ikke. Gidder ikke telle hvert plagg, mn jeg kan i hvertfal ikke vente med å vaske barnetøy til jeg har en full maskin. Da må de gå nakne.

Eldste på 2 1/2 har en skuff md bukser og strømpebukser, en med gensere, jakker og trøyer og en liten med truser og sokker. Desuten har hun en kjole, et skjørt og en bluse. Hun har vinterdress, ytterjakke og noen luer og votter, et par joggesko, tøffler, gummistøvler og vinterstøvler.

Det eneste jeg føler hu mangler er et par pensko. De har hun ikke, men jeg regner med å kjøpe det før jul.

Skrevet

Har alt for mye...Heldigvis har jeg to tette gutter så får jo brukt mye, men ser jo at jeg bør ta meg litt sammen. Er student også så har jo egentlig ikke råd til å kjøpe så mye....Har nesten ikke kjøpt ett plagg til meg selv de to siste årene.

 

Kan ikke svare på hvor mye som er normalt, men man må jo ha litt skift til dem. Vi skal helst ha to par med skift liggende i bhg, så går det ofte ett for dagen ellers.

Så da trenger man jo fort 7-8 bukser og gensere, pluss undertøy. Tror jeg skal PRØVE å holde meg til ca det framover =)

Skrevet

Har ikke i overflod til toåringen, men nok. Liker og å shoppe, men er veldig praktisk og fornuftig . (Stort sett.) Jeg bruker de samme klærne om og om igjen, mens de upraktiske, stive eller tykke blir liggende trygt og ubrukt. Nå er det bare ull under, og lette, myke ting over. Slik at det er lettvint og behagelig i bhg. Tenker mye på hva som er godt å løpe, krype, klatre og tulle rundt i.

Babyen har noe deilig ull, som vi bruker hele tiden, og en del "gaver", som brukes et par ganger før de er for små. Men masse arva klær og endel gaver føler jeg det "tyter" her og.

Trenger jo ikke all verden heller.

Skrevet

Hun har aaltfor mye , mye mer enn hun trenger ja.. Men de har jo så mye fint til disse småjentene :DD Klarer sjelden la være å kjøpe mer, men nå har jeg satt foten ned til meg selv,skal ikke kjøpe mer i str hun bruker nå , 86.. Men vanskelig gitt :P

Gjest Renate&nydelige Christina
Skrevet

Føler meg som den raringen nå haha...men for all del , jeg har jo klær til henne men langt i fra overflod liksom...det eneste hun har veldig mye av er penklær , kjoler og yttertøy!!

Men enig i snella..de trenger ikke all verden men selvfølgelig er det greit med endel utvalg...:-)))

Føler liksom det er så lite i butikkene for tiden...noen bra butikk tips noen??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...