*Kleopatra Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Fikk en melding på msn fra ei venninne (det var en link), og med en gang jeg fikk den meldinga så hengte msn seg opp. Jeg trykte altså ikke på linken, den hengte seg opp med en gang vinduet/meldiga kom. Når jeg fikk logga på igjen, så begynte min msn å sende ut linker til de på vennelista mi. Ser bare det popper opp tomme vinduer i ett sett. Har avinstallert msn og lasta ned igjen på nytt, men det samme skjer på nytt. Har tatt virustest med antivirusprogrammet, men den finner ingen virus. What to do?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 fikk det igår... slo av dataen, og det forsvant heldigvis...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har også fått en link tilsendt av ei på min liste... Klikka den bort, men den kom vel 2 eller 3 ganger tilsammen... Aner ikke hva det kan være... Håper virkelig ikke det er virus altså... msn min har virka helt fint etterpå...
*Kleopatra Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Jippi, det ser ut som det har forsvunnet! Tusen takk:)
*Kleopatra Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Søren også!!! Nå starta det på`n igjen! Noen andre som har tips?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg fikk også en link av en jeg snakket med på msn, og dumme meg trykket på den... Ingen ting skjedde, men den jeg snakket med forsvant, og jeg begynte å stusse... ringte henne, og hun hadde ikkse sendt noe link! var et virus som er på msn og sprer seg over vennelisten din. De som er på får linken av deg, og MÅ IKKE TRYKKE PÅ DNE!!! Hennes msn ble helt tullete og hoppet frem og tilbake! Heldigvis skjedde det ingenting her, selvom jeg trykket på den... (Kan hende norton fikset set, selom den er utdatert) Men hun jeg fikk den av har enda ikke vært på msn, og har problemer med datan! Hadde jeg vært det hadde jeg scannet for virus og lastet ned virusprogram sllik at du er sikker på at den går vekk. (er et sånn virus som skjuler seg... husker ikke hva det kalles:S) Vet jo ikke om det er samme du har fått ,men du kan jo være obs på det=)
bærtæ Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Fikk tilsendt "wow, you look like this supermodel...etc", men åpnet ikke. Hun som sendte den har ikke kommet inn på mns siden. Skjedde noe lignende med meg en gang tidl og byttet da passord på msn. Det hjalp. Hvis ikke kan du stille datoen til f.eks forleden. Husker ikke hvordan dette ble gjort.. Noen andre? Bare husk på at det du har lagret etter den dateoen du stiller til blir borte..
*Kleopatra Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2007 Det var akkurat denne supermodellinken jeg fikk, og selv om jeg ikke trykte på den, så har tydeligvis dataen akseptert den likevel. Antivirusprogrammet går for andre gang nå, men har ikke funnet noe. Har også lastet ned to forskjellige programmer som skal fjerne msn-virus. Har ikke hjulpet ennå. *sukk* Kommer inn på msn, det er ikke noe problem, men den sender ut linker i hytt og gever.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 "wow, you look like this supermodel...etc var denne jeg også fikk og godtok=S men har ikke skjedd noe her enda... men kan som sagt være at min uoppdaterte norton ikke er så uoppdatert likevel da=) *håper på det*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå