Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Flere med syke barn? :/ (snikleste litt på et annet inlegg, legevakt er noe dritt)..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2007 Så innlegget ditt nå, uffamejen:( God bedring,håper ho snart blir frisk og rask igjen.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 ja håper jeg også. Hun jeg driver sammen med er syk også så da merker man hvor sårbar man er:( Er snuppa di syk også??
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Ahh, er ikke det typisk da? Syk ja, ooh yes... 3 penicilinkuren på 4 1/2 uke.. Aslutta på mandag, og begynte rett på en ny:| Så ho har hatt feber ganske mange dager i strekk nå, merker kroppen ønsker litt sammenhengende søvn:( I morra bærer det til øre, nese, hals spesialist, krysser fingrene for at noe gjøres snart, etter neste 3 år med penicilinkurer omtrent hver måned. God bedring til trulta, ho kommer seg nok raskt:))
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 uff stakkars!! Hvis ikke det funker kan jeg anbefale naturmedisin. Lillesøsteren min var slik du beskriver, og etter en runde med naturmedisin ble hun frisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå