Gå til innhold

Mamman vet best ja!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på daglegevakt i går da snuppa var skikkleig dårlig. Hoven i hele høyre side av ansiktet/hodet. Fra tinningen ned til halsen....så ut som kusma. Fikk beskjed om at hun hadde bihulebet + ørebet, men ingen medisin selvfølgelig. Skulle sjekke ørene hennes hos fastlegen i morgen. Så skulle jeg legge henne for kvelden i dag og da hadde hun plutselig blod i bleia. Irriterte meg litt i går over at han ikke tok en crp for barn kan ofte se friskere ut den det de egentlig er. Så jeg ringte legevakten og fikk komme inn i kveld. Tok en urinprøve som viste både proteiner, blod og leuc. Crp på 100. Så nå er vi endelig hjemme igjen med medisin. Så nå håper jeg hun blir fort bra igjen. Hun har vært så hoven i ansiktet at hun har fått blåveis under øyet. Stakkars ungen ser jo mishandlet ut:( Mamman vet som regel best ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dakar lita! Håper det gjør henne godt med litt søvn og medisin nå!

Skrevet

Stakkar da...:(

men, jo, mamma vet som regel best ;) Det er helt sikkert!

Mor og magefølelse, det skal man faktisk lytte etter ;)

Håper hun kvikner fort til, og blir frisk raskt.

:))

Skrevet

Hadde mora mi ikke stått på slik at lillebroren min fikk en ekstra undersøkelse den gangen han var innlagt på sykehuset for RS virus så hadde han ikke levd i dag..

Hun maste og maste på pleiere og leger og ei lege-dame var enig med henne om en annen sjekk..

Etter den sjekken ble han lagt inn på intensiven i plast telt. Hvorav mora mi fikk spm om de skulle hente presten for å døpe han..(han var 5-6mnd gammel da) jepp..så ille stod det til at de fikk beskj om at han kanskje ikke klarte natta..

Hadde mor ikke mast og stått på sitt til ei lege dame også bestemte seg for å ta en test til så hadde han nok ikke klart seg nei....

Skrevet

Go bedring.

Kleine unger er no skjit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...