Gå til innhold

Dere som har Viking støvler til barna -

Anbefalte innlegg

Skrevet

damen i butikken sa det egentlig ikke var støvler, men vintersko. og at de fleste som kjøpte disse kun hadde de som vintersko til barna.

hva gjør dere? tror jeg kommer til å kjøpe ett par ecco sko også. men blir det smør på flesk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha ecco i tillegg... Viking sine er helt fantastiske, tåler litt minusgrader og alt, men føttene har ikke godt av å gå i slike hele tiden, pluss at gore texer er bedre på minus grader, og viking sine er best på slaps...

Skrevet

her på vestlandet er det stort sett slaps hele vinteren :P tenker på at det sikkert er bedre for barna å gå med vintersko, og ikke støvler hele tiden. så blir nok til at jeg kjøper ett par til :)

Skrevet

er også vestlending, og helt enig, pluss at når det er skikkelig kaldt og surt, og regn så er viking sine ypperlige i forhold til vanlige støvler...

Skrevet

var nettopp derfor jeg valgte viking. var dyrere en vanlig cherox, men myye mykere og lettere. holder vist bedre på varmen også. viktig at gullungene ikke fryser på tærne :o)

Skrevet

Helt enig :)

Skrevet

Er også vestlending, og synes jeg trenger du par med vintersko. Ikke mye tørre vintre her nei =)

Har kjøpt viking-støvlene og ecco gore-tex. Hadde det samme i fjor og da foretrakk mini å gå i støvlene, så brukte dem veldig mye, i minusgrader også. Har ennå ikke opplevd at han er blitt kald på beina i dem.

Skrevet

var det hun i butikken sa også. at en ikke kom til å trenge stor annet enn viking støvlene. men føler det er mer behagelig å bruke gore-tex. egentlig trenger vi på vestlandet kun støvler hele året etter min mening, vi regner snart bort :P

Skrevet

Ser nå at innlegget mitt ble litt feil, mente egentlig at man trenger to par sko om vinteren. Ville bare få fram at vi hadde brukt støvlene mye, og at de var varme og gode =)

Selv om både støvlene og skoene er helt vanntette kan det jo komme vann oppi så de blir våte likevel, da er det greit å ha ett par til. Dessuten er jeg enig i at det må være mer behagelig å gå med gore-tex, er jo bedre for føttene også så er vel viktig å få variert litt =)

Men ja, vi burde få gratis støvler (og regntøy) for å gidde å bo her, evt. fått skrevet det av på skatten..hehe :P

Skrevet

loool. den var fiiin tutta hehehe... Ofte er det litt finere å ha gore texer på handletur en kald dag også...

Skrevet

hehe, ja det med gratis regntøy hadde virkelig vert noe :o)

blir nok to par her også. ble litt usikker da damen i butikken mente det var unødvendig, men etter min mening må en nesten ha gore-tex også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...