Gå til innhold

Når har DU termin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er så mange dibdamer som er gravide her.

Tenkte vi kunne lage oss en dib-termin-tråd.

 

Termin?

Venter barn nr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... glemte det ja.

 

Min termin er 3. juni, så får vi vente å se hva JM sier når jeg kommer meg dit. Nr 5

Skrevet

20 mars, nummer 2;)

Skrevet

Termin den 25 januar

Nr 2

Skrevet

Termin, 20.mars , for kanskje ny i mogen da....UL...

Barn nr. 4

Skrevet

Har termin 9 februar, og venter nr 2 :)

Skrevet

Har termin 4 januar

Venter nr.2

Skrevet

05.05.08 her og.

Venter nr. 2. :)

Skrevet

Hadde termin 14 oktober tullemor nr 2 =0)

Skrevet

Rundt 9 juni....

 

Barn nr 2 c",)

Skrevet

termin 27 mars på bursdagen til storesøster....barn nr tre, UL om ca en uke - ellers tradisjon for å gå godt over tiden!!

Skrevet

den 13mars venter vi gutt nummer to, blir ca 14mnd mellom dem :)

Skrevet

jeg har termin 11 april

venter vår nr 2

Skrevet

Termin 18.mars( ultralyd i morgen så blir kanskje endret)

Det 2 barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...