Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Vi ønsker oss et uhøytidelig bryllup, med buffet, mange småbord, fri bordplassering. Derfor tenkte jeg at invitasjonen må "stå i stil" med dette. Altså, synes ikke det passer å skrive: "I anledning vårt bryllup har vi den glede å invitere..."osv osv. Tenkte mer i retning: Hei Ola og Kari! Vi gifter oss lørdag 1.november kl 15 i Tinghuset! Vi ønsker at dere blir med og feirer dette på Ås Samfunnshus kl 17! Finn fram finstasen og husk danseskoene - så ses vi? Hilsen Anne og Per ---- Ja, ikek at dette ble så "kult" heller kanskje... Men det jeg spør om: er det noen kreative sjeler som kan hjelpe meg med en litt mindre høytidelig tekst?
Vannmann35 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Noen linker som kan gi inspirasjon: http://www.kortshop.com/maler/tekstbryllup.pdf http://www.bryllupsweb.no/invitasjoner/tekstforslag.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå