Gå til innhold

Kul tekst i invitasjonen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi ønsker oss et uhøytidelig bryllup, med buffet, mange småbord, fri bordplassering. Derfor tenkte jeg at invitasjonen må "stå i stil" med dette. Altså, synes ikke det passer å skrive: "I anledning vårt bryllup har vi den glede å invitere..."osv osv. Tenkte mer i retning:

 

Hei Ola og Kari!

Vi gifter oss lørdag 1.november kl 15 i Tinghuset!

Vi ønsker at dere blir med og feirer dette på Ås Samfunnshus kl 17!

Finn fram finstasen og husk danseskoene - så ses vi?

 

Hilsen Anne og Per

----

Ja, ikek at dette ble så "kult" heller kanskje... Men det jeg spør om: er det noen kreative sjeler som kan hjelpe meg med en litt mindre høytidelig tekst?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...