EnUndreneMor Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 http://www.frisbeegolf.no/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=927
Frk. Vable Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Morsomt! Jeg ser begge veier, da... Men jeg er også en av de få som klarer å bevege foten i sirkel med klokken, samtidig som jeg tegner et 6-tall i luften med hånden... Ikke mange som klarer det... hehe
EnUndreneMor Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 ja jeg så begge veier jeg oxo. og når du sier det klarte jeg oxo det du sa, men må innrømme t jeg måtte konse litt;)
Babyfacepsycho Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ser mot klokken og sambo ser med klokken. Han er kreativ og jeg er logisk. Stemmer egentlig ganske bra det, =)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 jaaaaaaaaaa! klarte å se begge veier!!!! så samme greia for noen dager siden men så bare at den gikk mot klokka!!! ( logisk og mattematisk jeg?) hehe men etter mye hjelp fra sambo fikk jeg den til å gå begge veier:)
Ouagadougou Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Mot klokken. Det ser jo helt soleklart ut for meg det da... Jeg er venstrehendt - vet ikke om det har noe å si. Stemmer forøvrig, er nok mest logisk.
Tommage♀♂ Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Hun skifter jo vei mens jeg ser på henne jo... Må være både logisk og kreativ jeg, hehe=)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 er høyrehendt, men den danser mot klokka for meg:)
2 søte småpiker Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 TIl å begynne med så jeg bare at hun gikk mot, mens min mann mente hun gikk med, så sa han at hun skiftet hele tiden. Hehe, tenkte han var litt løyen, men når kan jeg se begge veier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå