Gå til innhold

hvilken vei danser danseren?? ganske moro:D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt! Jeg ser begge veier, da...

Men jeg er også en av de få som klarer å bevege foten i sirkel med klokken, samtidig som jeg tegner et 6-tall i luften med hånden...

Ikke mange som klarer det... hehe ;)

Skrevet

ja jeg så begge veier jeg oxo. og når du sier det klarte jeg oxo det du sa, men må innrømme t jeg måtte konse litt;)

Skrevet

Jeg ser mot klokken og sambo ser med klokken.

 

Han er kreativ og jeg er logisk. Stemmer egentlig ganske bra det, =)

Skrevet

jaaaaaaaaaa! :)

klarte å se begge veier!!!!

 

så samme greia for noen dager siden men så bare at den gikk mot klokka!!! ( logisk og mattematisk jeg?) hehe

men etter mye hjelp fra sambo fikk jeg den til å gå begge veier:)

Skrevet

Mot klokken. Det ser jo helt soleklart ut for meg det da...

 

Jeg er venstrehendt - vet ikke om det har noe å si.

Stemmer forøvrig, er nok mest logisk.

Skrevet

Hun skifter jo vei mens jeg ser på henne jo... Må være både logisk og kreativ jeg, hehe=)

Skrevet

er høyrehendt, men den danser mot klokka for meg:)

Skrevet

TIl å begynne med så jeg bare at hun gikk mot, mens min mann mente hun gikk med, så sa han at hun skiftet hele tiden. Hehe, tenkte han var litt løyen, men når kan jeg se begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...