Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 har testa med hjemmetest.. når tar jeg kontakt med legekontoret, sånn at legen min får vite det???
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 jeg ringte å fikk time samme dag som jeg tesa positivt. fikk bare svak positiv linje så ville ta en ekstra test hos legen for å være sikker.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer med positiv test da
gulle88 Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 jeg ringte jordmor og lege med en gang og bestilte time.
desemberbaby<3 Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Gratulerer:) Jeg teste positivt på fredag og var hos legen i dag faktisk. Der måtte jeg ta en test til og deretter satte de opp 1.gangskontrol til meg i uke 10. Jeg er nå i uke 6.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Hei, og gratulerer! Jeg hadde en svak test, og tok en ny test etter 48 timer. To streker selv om den ene var svakere. Gikk innom legekontoret, men fikk beskjed om at legetime fikk en ikke før i uke 12; har fått det da. Hva syntes dere at jeg skal gjøre? Skal jeg teste selv igjen, eller skal jeg spørre på legekontoret om det er mulig med en test og blodprøve der? Usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå