Gå til innhold

Erfaring med 6-7 mnd baby i bryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss neste sommer og babyen kommer da til å være 6-7mnd. Er det noen her som har erfaring med det? Det er min første, og jeg lurer rett og slett på hvilke hensyn man må ta. Må babyen være med? Kan den være hos barnepassere (med melk på flaske)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

linnea kommer til å være 7 mnd når vi gifter oss til sommern og hun skal bli hentet av barnevakten som er min vikar på min jobb..

Sander blir hentet av ei venninne av meg :)

tror ikke jeg hadde orket å hatt med Linnea under hele middagen og festen etterpå......da hadde jeg ikke fått ro over meg tror jeg :(

Skrevet

Takk for svar :)

Du som har barn fra før: Går det greit å la en forholdsvis ukjent person passe på et så lite barn hele kvelden? Min familie + nærmeste venninner kommer til å inviteres i bryllupet.. Så en evt barnevakt blir jo ikke blant de nærmeste. Tror heller ikke jeg kommer til å få roen i meg hvis babyen skal være med meg på bryllupsfesten + at man jo da må drikke veldig lite alkohol.

Skrevet

Jeg skal også gifte meg i sommer, da er lillegutt 6 mnd. Han skal være med i bryllupet, men min gode, gamle dagmamma er invitert og har vært så snill å ta på seg ansvaret for lillegutt. Dvs at under taler ol. tar hun han med et annet sted dersom han blir urolig, og skifter bleier, mater etc. Jeg kommer til å pumpe meg den dagen, slik at jeg kan nyte litt vin til maten:) Lykke til!

Skrevet

Til anonym

ja jeg regner med at det kommer til å gå greit, barnevakten som skal passe linnea kommer vi til å møte ofte før bryllupet :)

slik at de to kan bli litt kjent på forhånd + at hun da har en gutt på 15 mnd :)

tror heller ikke jeg hadde fått ro om linnea skulle vært med i bryllupet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...