Gå til innhold

Bygge hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som nettopp har bygget hus?hvor mye må man egentli beregne å bruke på det med tomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grunnprisen på huset vårt var på 2.372.000,- !

da var tomta inkl (kr. 200.000) når huset sto ferdig så kom det på rundt 2.8 mill! det var med hvitevarer, kjøkkeninnredning, trappa til 2 etg...

det eneste vi gjorde selv var å legge parkett på alle gulv....så det ble en del ekstra kostnader + prisstingen var på hele 80.000,- !! som vi ikke hadde regnet med trodde den var på rundt 13.000,-

så det koster å bygge hus skal jeg si deg.......

vi bygde igjennom en prosjektfirma da :)

Skrevet

Har så lyst til å bygge....husprisene her jeg bor er høye,og jeg ser for meg det å bygge ikke kommer så langt unna prisen å kjøpe:)Hvor stort er huset deres?Med eller uten utleie?:)

Blir helt dårlig av å se i alle disse huskatalogene:)har så masse ideer.Det var dyrt ja,men sikkert verdt det:)

Skrevet

boarealet er på 125 kvm fordelt på 2 etg..og da har vi 3 soverom, 2 boder + en utebod, kjøkken, stue, vindfang, håll, loftstue og et bad i hver etg... og tomta er på rundt 500 kvm....

det er dyrt å bo i Tønsberg, men vi synes det er hvert hver eneste kroner..

vi har ingen utleiemulighet :( synes det er greit å ha et hus for oss selv.....ikke tenke på andre enn oss :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...