Lillegull2008&2010 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Når skal jeg søke om dette og er det på nav jeg gjør det? jeg tar termin 8 februar
C.P78 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 ja du får søknadskjemaet hos nav, der kan de sikkert hjelpe deg å fylle ut skjemaet også hvis du er usikker på hvordan det gjøres. Tja, greit å være litt ute i god tid, kan ta litt tid for de ulike kontorene/kommunene å behandle søknadene. Men par månder før termin er sikkert ok. Hørte i dag at noen i Kristiansund mente de ikke ville ha disse papirene før uke 34. Er du i tvil er det jo bare å ringe ditt lokale nav kontor.
januar-baby Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 jeg mener det er hele 3 md FØR en starter på perm en må sende dette skjema til NAV. En kan laste det ned fra nett.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg få permisjonssøknaden min hos arb.giveren min på jobb. Man kan fylle den ut etter at man har fått fastsatt teminen på UL.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Fødselspenger søker du hos nav, men permisjonssøknad må du få hos arbeidsgiver. Arbeidsgiver har egne skjema for dette. Kravet om fødselspenger til Nav kan sendes inn 1 til 2 mnd før du starter permisjon og senest 3 mnd etter permisjon startet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå