Gå til innhold

Har hun krav på 2 par briller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi er sjeløyd og bruker briller, ganske sterke briller. I august skulle hun få nye briller, og vi gledet oss veldig. De gamle var slitt, stykke, ripete og dessuten for små.

De nye brillene svarer ikke til forventningene. Det værste er at de blir "skeive" med en gang. I går var jeg og fikk de justert, og i dag er de skeive - igjen.

Jeg ser ofte at hun kikker over brilleglasset - spesielt på det øyet hun ser dårligst. Og dette er veldig uheldig!

Hun liker ikke de nye brillene sine. "Jeg vil ha de gamle brillene mine!" sier hun, og jeg skjønner henne godt. Så for det meste bruker hun de gamle. Men de passer som sagt ikke lenger, og dessuten er de nye ganske mye sterkere.

Med de gamle brillene merker jeg at hun har lett for å gå på ting. Runder hjørner med et brak, og jeg tror hun ikke ser godt med de.

Har hun krav på to par briller? Evnt. hvor lenge må det gå før hun kan få noen andre briller?

Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom de blis skjeve igjen med en gang og de ikke sitter godt på abrnet, kan du reklamere på brillene og på den måten få nye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...