Junijenta - gifteklar:) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 jeg kan dra å ordne håret og sminke meg til bryllupet. Er helt i villrede!
Vannmann35 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Greit å vite hvor i landet du bor da ;-)
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det skal jeg være enig i....Bor i oslo!!
Vannmann35 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Her er i alle fall en annen link med masse tips om dette :-) http://www.dbas.no/Forum/svar.asp?ForumsMsgID=32301&navnForum=Mote%20og%20skj%C3%B8nnhet
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Er mange plasser å velge mellom. Bla en del av disse alt i ett salongene, med hudpleie osv. Vet ikke hva som blir nærmest deg og den kirken du skal gifte deg i, men du kan jo søke litt på google, da får du ganske mange tips. Selv brukte jeg brud og bli ny på Ski og var veldig fornøyd. Der fikk jeg ordnet alt, sminke, oppsett av hår og påkledning. Dem har også mulighet til å støpe negler om du ønsker, men det kan være lurt å gjøre noen dager i forveien om du ikke har gjort det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå