EJsinMamma Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 tror ( desverre du har rett ) Vil jo ha lillemann her nå da hihi.. Men du sa torsdagen , vil det si natt til torsdag eller torsdagskveld du så jeg fikk han. Noen har nemlig spådd den 17 at fødselen begynner og andre har sakt jeg har han innen den 18. Men du har spådd rett først hele tiden. Starter det i morgen eller? Sorry, men er bare så utrolig utolmodig nå på overtid.. dette er siste gang jeg maser på deg.. 110187
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 får opp kvelden på torsdag..men litt langvarige rier..kommer til på ettermidagen på fredagen.
EJsinMamma Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 huff! takk for svaret.. Syns bare han forsvinner lengre å lengre vekk fra oss ( fødselen altså. ) Men takk for svaret..
EJsinMamma Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 men siden det har forandret seg ( tydligvis ) er det noe jeg kan gjøre for å forandre det litt jeg også tenker på kjærringråd? Ser du sier jeg får fredagsettermiddag.. men starter det torsdag vil jeg jo gå et døgn.. Dere har alle tidligere sakt mellom 8-12 timer.. Hjelp, trenger særdeles gode råd nå.. En fødsel på nesten 1 døgn..Fya meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå