Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 bare lurer så veldig.. Men når du er aleinemor til 4, hvor finner du da en type? Hvordan får du tid til å være med ham? Og hvorfor blir han ikke skremt av at du er aleinemor til 4? hehe.. (og bruker du ikke prevensjon....?)
Dronningen! Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Nå synes jeg faktisk ikke du skal lure så veldig mye... Husker du hvor støl du ble i hjernen sist gang?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Dama er utrolig fin da vøtt.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 men, hvordan treffe en, hvor? hvordan få tid?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Nettet kanskje? Eller ute på byen, kontaktannonse, via venner eller på jobben. Mulighetene er uendelige.
varg veum Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Det har seg sånn at noen slutter ikke leve selvom de får unger... De treffer venner, går på kafe,fest osv osv.... Og noen mannfolk er faktisk ikke redd unger men synes det er kjempekoselig... Dessuten så er det noe med nysingle som gjør at de har en sinnsyk utstråling... De kooooser seg og er ikke desperate!!! Desuten er glasvask nyydelig og har sikkert alltid hatt mange beilere som bare ikke har fått sluppe til!!
WP-TLogPeanut Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Er ikke jeg som er HI , men lurer jeg og Hva har vaska som ikke jeg har *flire* Vil også ha en mann snart *ensom* Glansvask , ikke sånn ment , du vet jeg syns du fortjener det :-*
Dailis Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Er vel som man lager seg tid til det. Har hørt noe om at alenemødre faktisk har frihelger innimellom og, da kan man vel ta en fest eller date i ny og ne;P
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Oida,så mange spørsmål.Tror du, HI, at fordi om man har mange barn så er man derfor uaktuell i en annen manns øyne? Synes forresten hun skal ha skryt for ikke å ta abort. Hun må være innmari glad i barn :-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Har glansvask blitt alenemor? Det har ikke jeg fått med meg? Gravid igjen? Hadde ikke hun nettopp fått en baby da? Jeg tror dette bare er tull jeg. Tror det ikke før jeg ser hun skriver det selv..
mamsen&minimaisen Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Mor di skulle hatt en glansvask.
Kjetil! Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Og kan ikkje typen vaska glansen sin sjølv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå