myogmymlen Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei, må bare skrive litt her jeg - og håpe på at jeg får noen smarte svar:) Saken er at sambo og jeg flytta fra hverandre for ca et halvt år siden. Vi var enige om bruddet, og alt var egentlig greit sånn. På samme tid flytta vi til et nytt sted, jeg og sønnen bor her og eksen bor et lite stykke unna. Nå for tiden er jeg bare lei meg og tenker at vi absolutt bør prøve på nytt. Tenker at vi MÅ da kunne klare det? Jeg kjenner også veldig få her, så det har sikkert litt å si. Føler at jeg bare har lyst til å jobbe og leke med sønnen, og har ikke initiativ eller lyst til å finne på noe annet. Eller jo, egentlig har jeg lyst til å finne på masse morsomt, men føler liksom at jeg ikke har noen å finne på noe med... Huff, dette ble sytete og rotete, men kanskje noen har noen tips, råd, oppmuntrende ord...?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg kanskje snart befinner meg i samme situasjon. Noe må skje her snart hvis vi skal få ting til å funke. Ønsker deg lykke til. Og tror du kan få det fint uten x´en selv om det kan ta litt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå