Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Dette er ikke ment som et krangleinnlegg, men vet ikke helt hvor jeg skal skrive, og ønsker å forbli anonym... Jeg har en mann som er syk, de finner ikke ut hva som feiler ham, men han går rundt og er veldig kvalm osv, noe som er slitsomt i seg selv. Etter at jeg begynte i lære i juni 2006, har jeg utviklet relativt store ryggplager, og nå i det siste også håndleddsplager, noe jeg venter på utredning om. Ryggen kan ikke fysioterapauten gjøre noe mer med, så må gå med daglig vondt i ryggen, i tillegg til hodepine forårsaket av det. Men jeg vil på en måte fullføre læretiden og ha et fagbrev, jeg vet bare ikke hvor jeg skal få energien og motivasjonen til dette.. Jeg føler bare at ting har hopet seg så opp i det siste, og holdt på å få et sammenbrudd på jobb i dag, holdt nesten på å begynne å gråte helt uten videre fordi det var så slitsomt bare å være der... Jeg er ikke gravid, men vi har tenkt å begynne å prøve når jeg har fått et fagbrev og så fått meg jobb (vil prøve å få jobb i et annet yrke som ufaglært)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jda. Det er sikkert synd i deg. Du kan jo begynne med å sykemelde deg. Så slipper du å jobbe å ha vondt. Kanskje jobben kan legge arbeidsdagen tilrette for deg slik at det blir enklere å jobbe. Du kan også ta ny utdannelse. Det kan til og med hende du har krav på å få det dekt gjennom NAV. sNAKK MED LEGEN DIN. Er ikke vits å sutre her inne. Å hva gjør du egentlig her når du ikke er gravid en gang? Å hva er vel vitsen å prøve å bli gravid når du akkurat har fått deg ny jobb, har dårlig rygg og syk mann??? Hva med å prioritere at begge blir friske. Da blir det så mye lettere å være gravid å ta seg av et lite barn. Å legge et slit innlegg på kranglesiden er HELT idiotisk. Det er en hel liste over andre forumer. Du kan til og med sende et innlegg til doktor online. Tror de kan hjelpe deg mer enn noen hormonbomber av gravide jenter som sitter her en onsdagskveld å kjeder seg. Hvor gammel er du egentlig? Sånn som du skriver syns jeg du høres t som en hjelpeløs 17 åring, som ikke kan noen ting om systemet vi har i Norge.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Det eneste jeg har rett på er 1 år med skole. Noe vi ikke har råd til da vi snart får et lån på 11-12.000 i mnd, og har svært lite igjen dersom vi bare har en inntekt. Og i og med at jeg er gift, blir stipend og lignende behovsprøvd ut fra min manns inntekt, og jeg får dermed ingen støtte. Dersom jeg er sykemeldt kan jeg ikke gå opp til fagprøven, noe jeg har blitt rådet om. Da leger og spesialister ikke finner ut hva som er galt med min mann, vil det si at du mener vi aldri bør få barn.. Så vidt jeg vet, er barnimagen.com like mye for prøvere, foreldre og folk som planlegger å bli prøvere som gravide. Du klarte da godt å bruke "alle hormonene" dine på en kjedelig onsdagskveld
Amanda- Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 at dere vil begynne og prøve etter endt utdannelse er fornuftig...=) men ting bør være i orden med deg og din mann før dere får barn.. da sikter jeg til at du skrev: Jeg føler bare at ting har hopet seg så opp i det siste, og holdt på å få et sammenbrudd på jobb i dag, holdt nesten på å begynne å gråte helt uten videre fordi det var så slitsomt bare å være der... du blir ikke mindre sliten av og ha ett barn i huset., men uansett lykke til...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Det du skrev ANONYM, angående at du virker som en hjelpeløs 17 åring??? Hva er problemet ditt egentlig?? Det er mange 17 åringer som har mangen erfaringer med ting og tang som en annen på kanskje 23 har... Så pass på hva du sier.. Ikke alle 17 åringer er hjelpeløse.. Jeg er selv 17 år, og har klart meg selv siden jeg var 15..Så ikke kom å si ting du ikke har peiling på.. Ro ned hormonene dine, å ikke hiss deg opp for ingenting.. Hovedinnleggeren lurte bare på om noe angående rygg og ledd smerter, hvis du ikke vet hva du skal svare der, så kan du la vær å slenge masse drit i hvertfall:-) Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå