Cat.68 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Vet dere ibland spekulerer jeg om det ikke er fan så mye bedre å være alena.Ikke nok med at man skal kjempe og hjelpe en ungdom som sliter sin værste kamp ever, men man skal faen være nødt til å sloss alena, til tross for at vi lovet hverandre å ælske i nød og lyst. Nå klikker det snart for meg!!!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Sug lut har en forening for kvinner som hater menn, nytt medlem?
Cat.68 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 melder meg inn omgående, jeg skal faen i meg betale dobbel kontigent med mannens visa bere for å djævles.
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Åååå, jeg vet ALT om å kjempe alene, Cat! Sånn er det med meg og IVF også... Mannen pusher på, runde etter runde, men selv melder han seg ut. DRITTMANN!!! Trøsteklem til deg forresten.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Du har lest The Wicker Man? Da skjønner du hvem vi kommer til å brenne.
supergyda Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Hehe, steike god kommentar :-D Gi oss adressa, så kommer Luten og jeg til Trøndelag for å banke ham. (Alle som er forbannet på Yppert trenger ikke å melde seg. Vi banker bare en om gangen, til gjengjeld gjør vi det ordentlig.)
supergyda Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Mente altså Cats kommentar om visakortet :-)
Cat.68 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2007 banka ham skal jeg gjøre selv, men dere han få se på ;o))
supergyda Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Kjempegreier. Jeg tar med pils. Luten, du tar med popcorn!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 men mannen din er jo ikke far til ungdommen du snakker om (regner med at du sikkter til sønnen din) så du kan vel ikke forvente at han skal engasjere seg like mye? jeg gjør ikke det i mine stebarn, har nok med min egen lille gutt.
Cat.68 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. oktober 2007 Åhhhhh,pass deg så du ikke kveles av ditt eget oppgulp da. Hvis han ikke ønsker å engasjere seg like mye i alle ungene kan han bare ha det så godt.Men hadde det handlet om det hadde vi nok ikke vært sammen i 12 år.. herregud!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 sorry da. var ikke meningen å gjøre det værre for deg cat:-(
Cat.68 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. oktober 2007 Greit, men faktum er at jeg ALDRIG hadde gift meg med en mann som ikke viste like mye omsorg og engasjemang i alle mine barn. Når han nå baller av og ikke gidder ri av stormene sammen med meg, får han bare så værsegod å skjønne at jeg vurderer visse sider med ekteskapet.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har popcornmaskin, trenger jeg si mer? Den lager til og med fettfri popcorn, så med all energien Cat bruker på å slå og vi på å klappe og heie kommer vi i tillegg ut av det tynne, fulle og fornøyde.
ragna Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 hæ? slosskamp? hæ? jeg vil bli med jeg vil bli med! blod blod blod blod! kremt kremt, til vanlig er jeg ganske snill. jeg er helt enig med deg cat. har han engasjert seg i en kvinne med barn, får han pinadø engasjere seg i barna også. som foreldre får man hele pakken, ikke bare de rosa skyene, men skyene med problemer i også.
supergyda Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 Et klassisk eksempel på en vinn-vinn-situasjon.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #19 Skrevet 17. oktober 2007 Hmm...kanskje dere har forskjellig syn på selve "kamp saken". Ta en seriøs diskusjon mellom dere kanskje, å hør på ham. Vi mødre går nok fortere ut i "krig" for barna våre, ikke alltid så gjennomtenkt alt, gubbene skal tenke litt først...(av og til FOR treige, men...) Nei,jeg vet ikke. Ønsker dere lykke til uansett. Klem...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå